سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی گلستان: با هم‌افزایی و تعامل وقوع جرم در استان گلستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ درصد کاهش یافته

البرز گلستان/سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان  در جلسه طرح پیشگیری از سرقت استان که با شرکت فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان تشکیل شد اظهار داشت: وقوع جرم در استان گلستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ درصد کاهش یافته که با هم‌افزایی و تعامل، امنیت را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی افزود: از سال گذشته با تشکیل قرارگاه سرقت در استان، کشف و وقوع این جرایم در استان گلستان کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: امنیت یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان است که با مشارکت مردم، نیروی انتظامی به دنبال افزایش هر چه بیشتر آن در جامعه است.

وی اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه کالاهای کشف شده، بالا بردن افکار عمومی توسط رسانه  صداوسیما و دیگر رسانه‌ها و ساخت ۲ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای که از رسانه پخش می‌شود سبب بالا رفتن احساس امنیت در جامعه شده است.

میرفیضی افزود: سیاست جرم‌زدایی به جای جرم‌ستیزی، بروز کردن فن‌آوری مبارزه با جرم، بهره‌برداری از سیستم دوربین‌های پلاک‌خوان و نگهداری اشیا با ارزش در صندوق امانات سبب کاهش وقوع جرم در استان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تاکید کرد:کاهش هر چه بیشتر وقوع جرم نیازمند توجه و همکاری بیشتر دستگاه‌های مختلف در استان است که با تدوین سند جامع و گنجانده شدن وظایف دستگاه‌ها این امر محقق‌تر شده است.

وی با تاکید بر آسیب‎پذیر بودن افراد در فضای مجازی و وقوع جرائم گوناگون در این حوزه تصریح کرد: پلیس فتای استان گلستان با به‌کارگیری مجرب‎ترین کارشناسان و امکانات روز برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی و برخورد با متخلفان سایبری اقدامات خوبی را انجام داده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدگاه