دکترطیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:برگزاری مسابقات کارمندان با یک تقویم مشخص باعث نهادینه شدن ورزش در بین آنان می شود.

البرز گلستان/دکتربهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در حاشیه اهدای جوایز تیم های برتر لیگ فوتبال ادارات استان گلستان گفت: افزایش فعالیت ورزشی کارمندان ضروری است و برگزاری مسابقات برای این قشر با یک تقویم مشخص باعث نهادینه شدن ورزش در بین آنان می شود.

بهمن طیبی اضافه کرد: اگر نهادها و ادارات دولتی به قانون تخصیص یک درصد اعتبار برای ورزش کارکنان خود عمل کنند، بدون تردید شاهد افزایش مشارکت ادارات در برنامه های ورزشی و ارتقاء سلامت جسمی کارمندان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: یکی از نتایج و آسیب های کم تحرکی به عنوان موضوعی فراگیر در بین کارکنان ادارات چاقی و احتمال ابتلا به بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی است که توجه و پرداختن مستمر به ورزش این آسیب ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

طیبی افزود: امیدواریم نتایج حاصل از برگزاری رقابت های فوتبال کارمندان گلستان به گونه ای باشد که در آینده بتوانیم این گونه مسابقات را برای رشته های دیگر در بخش های زنان و مردان برگزار کنیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲ ق.ظ

دیدگاه