حمیدرضا نوریان مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت:همه دستگاه ها موظف هستند برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند

البرز گلستان/حمیدرضا نوریان، مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: وظیفه اصلی و ذاتی این شورا، امر سیاستگذاری است. سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران هرکدام براساس مأموریت ذاتی که دارند، اقداماتی انجام می دهند.
وی افزود: برنامه هایی که قرار است از سوی نهادهای مختلف در زمینه ایثار و شهادت انجام شود باید در این شورا به بحث گذاشته شود و در صورت تائید و تصویب در قالب نقشه راه تدوین و ابلاغ و اجرایی شود.
نوریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر بخشی به سهم خود کارهایی در دست اقدام دارد اما مهمترین مسئله این است که بتوانیم اثربخشی فعالیت ها را افزایش دهیم.
وی گفت: برگزاری یادواره ها، اردوها، مسابقات و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی اگر سوی شورای سیاستگذاری شود، بهتر برگزار خواهد شد.
مشاور استاندار در امور ایثارگران اظهار کرد: همه دستگاه ها موظف هستند برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند که این امر اتفاق می افتد اما دچار بی برنامگی است که باید این معضل حل شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از روزها که مقارن با یک مناسبت ویژه باشد، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و در رأس آنان استاندار، از تمامی خانواده های شهدا در استان سرکشی کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

دیدگاه