آخرین اخبارالمپیاد ورزشی بانوان گلستان با عنوان اجلاسیه بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان

البرز گلستان/ به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان رقابت های دوومیدانی بانوان ویژه المپیاد ورزشی گلستان با عنوان اجلاسیه بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان عصر پنجشنبه با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار از شهرستان های گرگان، کردکوی، علی آباد، گنبدکاووس، بندرترکمن، آزادشهر، مینودشت، گمیشان، آق قلا در شهرستان ترکمن برگزار شد و در پایان تیم میزبان با کسب ۸۱ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. تیم گنبدکاووس با ۷۷ و نیم امتیاز دوم و تیم آق قلا با ۳۷ امتیاز سوم شدند.

ورزشکاران بندرترکمن ۶ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز، گنبدکاووس ۳ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز و آق قلا ۲ طلا، یک نقره، یک برنز کسب کردند.

مسابقات کاراته دختران المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان با حضور ۳۹ ورزشکار از ۱۲ شهرستان عصر پنج‌شنبه در شهرستان گالیکش به پایان رسید که تیم گرگان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم بندرگز با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و تیم علی آباد کتول با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز، به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند

، مسابقات تکواندو دختران نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان عصر پنج‌شنبه در شهرستان آزادشهر به پایان رسید که تیم گرگان با کسب ۶ مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم علی آباد کتول با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های مینودشت و آزادشهر هر کدام با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره، به طور مشترک سوم شدند.

تیم های کلاله،رامیان،گرگان و کردکوی به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای بسکتبال پسران المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه بزرگداشت ۴۰۰۰شهید گلستان راه یافتند

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۷ ب.ظ

دیدگاه