دکتر عموزادمعاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان: ۶ پروژه‌مرکز جامعه سلامت در سال ۹۵ به بهره‌برداری می رسد

البرز گلستان /نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونان وی امروز در سالن اجتماعات دانشگاه با حور اصحاب رسانه استان برگزار گردید.

دکتر عموزاد معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان دراین نشست در ابتدااظهار کرد: امسال سال باشکوهی در بازسازی وزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوده  و در این ماه  ۱۰ پروژه مهم با حضور هاشمی وزیر بهداشت در استان بهره‌برداری شد.

دکتر عموزاد بابیان اینکه پروژه های بزرگتری در هفته دولت به بهره برداری می رسد اعلام کرد:اکنون فضای فیزیکی ۱۲ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در استان آماده تجهیز است و تجهیزات آن وارد استان شد

وی افزود: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهدای بندرگز به مرحله نهایی رسیده و تا پایان اردیبهشت‌ماه تجهیزات آن وارد استان می‌شود.

عمو زاد در باره افتتاح مرکز ناباروری در استان بیان داشت:مرکز درمان و تشخیص ناباروری یکی از نیازهای ضروری استان محسوب می‌شود که تجهیزات آن واردشده و تا پایان اردیبهشت‌ماه تجهیز آن به پایان می‌رسد.

عمو زاد با اشاره به اینکه در اوایل سال ۹۴ سه کلینیک ویژه تخصصی در گرگان و علی‌آباد به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: سعی است تا پایان امسال ۶ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان‌های کردکوی، گنبد، گالیکش، آق‌قلا، کلاله و بندر ترکمن راه‌اندازی کنیم.

دکتر عموزادمعاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: فاز دوم بیمارستان طالقانی گنبد، مرکز دیالیز در مراوه‌تپه، آزمایشگاه مرکز بهداشت علی‌آباد، ۷ اتاق عمل و ۷ پایگاه اورژانس نیز تا هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۶ مرکز جامعه سلامت جزو پروژه‌هایی است که در سال ۹۵ بایدبه بهره‌برداری برسد، گفت: امسال ۱۹ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان سال جشن شکوفایی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی در گلستان مانند جشن ملکی شدن خانه‌های بهداشت روستایی در سال ۹۳ برگزار می‌شود.

دکترعمو زاد تصریح کرد: هم‌اکنون بزرگ‌ترین دغدغه ما در استان بحث افزایش تخت‌های بیمارستانی و مراقبت‌های ویژه است.که تا کنون تخت های مراقبت ۲برابر افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضافه کرد: هم‌اکنون ۲۱۰ تخت مراقبت ویژه آماده ارائه خدمت است و با تجهیز ۸۰ تخت جدید تا نیمه اول خرداد ۸۰ تخت مراقبت ویژه در استان به چرخه خدمت افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز دیالیز  مراوه تپه وگالیکش و بندر ترکمن نیز با مشارکت خیرین آماده تجهیز شده و فاز توسعه بیمارستان آزادشهر و دو یا سه بخش جدید در بیمارستان خان ببین تا هفته دولت انجام می‌شود.

دکتر عموزاد درخاتمه از افتتاح آزمایشگاه سل کلاله خبر داد

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۴ ب.ظ

دیدگاه