استاندار گلستان در در شورای برنامه ریزی استان:در انتخابات استیفای حقوق کاندیداها رادر راستای استیفای حقوق مردم می دانیم

استاندار گلستان:خارج از حیطه حاکمیتی  مسئله انتخابات راحیطه قیامتی می دانم

البرز گلستان/شورای برنامه ریزی استان گلستان با حضور استاندار وربیعی معاون اقتصادی و منابع انسانی و مروتی معاون عمرانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

دکترصادقلو استاندار گلستان در این نشست در باره بحث انتخابات مرحله دوّم در گلستان اظهار کرد:  استان در مرحله دوم انتخابات هست و آن عین مرحله اوّل بسیار مهم است.و مردم با همان شور و شرایط باید حضور پیدا کنند.

وی ضمن بیان اینکه ما در سه حوزه انتخابات داریم و انتخابات باید در بی طرفی کامل پیگیری و در رعایت امانتداری رعایت حق الناس باید پیگیری شود تصریح کرد: رویکرد سیاسی استان بخشی در اندام انتخابات است  و هیچ دستگاهی حق ندارد از کاندیدای خاصی حمایت کند.

استاندار گلستان بیان کرد: حضور مردم در مرحله نخست برند خوبی برای استان شد که نشان می‌دهد کانون‌های بحران مدیریت شدند و انتخابات در امنیت برگزار شد.

صادقلو ضمن بیان این نکته که : ما باید زمینه بی طرفی و اعتماد را ایجاد کنیم تا آرامش در انتخابات بوجود بیاید.تاکید کرد: برخی از مهندسی انتخابات می گویند  و اظهار می کنند بی‌طرفی خود را ثابت کنید درحالی‌که نتایج انتخابات مرحله اوّل تائید شد و

هئیت اجرائی و انتخابات را نیز شما تایید کردیید.

و ی در ادامه افزود:این ادبیات باید کنار گذاشته شود، همین ادبیات برای آن‌ها هم جاری است اما ما می‌گوییم که همه بی‌طرفی خود را ثابت کرده و همه در آرامش و اعتماد کامل در انتخابات شرکت کردند.

دکتر صادقلو سپس تصریح کرد: بر اعتمادسازی تأکید ویژه‌ای داریم و استیفای حقوق تمام کاندیداها رادر راستای استیفای حقوق مردم می دانیم ضمن آنکه خارج از حیطه حاکمیتی این مسئله  راحیطه قیامتی می دانم.

استاندار گلستان همچنین ضمن خطاب به کاندیداها و تمام حوزه‌های اجرایی و نظارت تصریح کرد: کاندیداها و تمام حوزه‌های اجرایی و نظارت در رودخانه فرافکنی‌های پیشگیرانه قرار نگیرند،از این جهت حرفهایم را به جامعه خواهم زد ودر قاعده قانون همه چیزاثبات خواهیم کرد.

دکتر صادقلواستاندار گلستان در خاتمه بیان داشت:ان شالله وظیفه حاکمیتی در رعایت حق الناس همانطور که حضرت امام فرمودند وهمانطور که امانتداری را مقام معظم رهبری فرمودند جلو خواهیم برد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲ ق.ظ

دیدگاه