قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان گلستان در نشست کانونهای صندوق بازنشستگی استان ازبهره برداری وافتتاح بزرگترین سالن ورزشی چند منظوره در تیرماه سال جاری خبرداد

 

البرز گلستان/گلستان / دومین جلسه کانونهای بازنشستگی استان گلستان با حضور جعفری مدیر صندوق استان قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان قائمی قائم مقام  بانک قرض الحسنه مهر ایران روسای کانونها و گلریز مدیر خانه امید گرگان و افتخاری مدیر گروه خبرالبرز گلستان در محل خانه امید برگزار گردید.

در این همایش قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان ضمن بیان اینکه راه آهن گلستان یکی از را ه آهن های بین المللی در شبکه کشوری می باشد اظهار کرد: بزرگترین مشکل در را ه آهن مسیر ۴۰کیلومتر با قدمت ۸۰ساله بود که که امکان عبور و مرور سنگین در آن نبود که با اعتبار ۱۰۷ میلیاردی الان در حال احداث خط دوم هستیم.

وی افزود: در حال حاضر سرعت قطار بین ۴۵الی۵۰کیلومتر است که در صورت احداث خط دوم و افتتاح ان به ۱۴۰کیلومتر می رسد که در نوع خود بی نظیر است.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان ضمن بیان باز سازی کارگاه تعمیرات اساسی بندر ترکمن با مبلغ ۲۵میلیارد ریال که در حال بهره برداری می باشد .از بکار گیری ۵۵پرسنل در این کارگاه خبرداد.

وی از درجه دو بودن قطارهای گرگان به تهران خبرداد که الان به درجه ۱ به تخت ها  ۴و۶ تخته تبدیل شده است.

قربانی همچنین از پیگیری اه اندازی  قطار مسافری گرگان به بندر عباس از مسیر گرگان به گرمسار وتهران و قم و بافق و بندرعباس خبرداد.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان در ادامه با بیان اینکه روزانه بیش از۴۲هزار خودرو در مسر گرگان و مشهد در حال تردد می باش از کلنگ زنی مسیر گرگان به گنبد  و گرگان به مشهد از ایسگاه یامپی تا کلاله به مشهد خبرداد.

وی همچنین از افتتاح بندر خشک خبرداد که احتیاج به ۵۰۰میلیارد تومان پول حاکمیتی و۶۰۰میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی نیاز می باشد که زیر سازی آن انجام شده و در صورت افتتاح بیش از ۳۵۰۰فرصت شغلی مستقیم یا غیر مستقیم ایجاد می شود.

قربانی همچنین از تغییر خط عریض خبرداد که اعلام کرد: عرض ریلهای ایران ۱۴۳۴۵ م م و خارجی ۱۵۲۵ م م می باشد که واگن های یخچال دارقزاقستان  می توانند برای حمل مواد پروتینی  و تخفیف ۵۰درصدی تجار اقدام کنند.

وی از افتتاح بزرگترین سالن ورزشی چند منظوره در گرگان خبرداد که ۵۰درصد پیشرفت داشته و در آخر تیر ماه به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ استان در خاتمه از استفاده بازنشستگان از امکانات راه آه آهن  و استفاده ۳۳۰نفر از بازنشستگان از قطار مسیر گرگان به اینچه برون خبرداد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه