مهندس عباسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان :با بیمه عشایر امنیت اجتماعی در روستاها ایجاد و اعتماد به نفس مردم را در جامعه افزایش دهیم.

البرز گلستان/مهندس عباسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در همایش بزرگ کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت های بسیاری خوبی به لحاظ اقلیمی، جغرافیایی و اجتماعی در استان گلستان وجود دارد اما طی سال های گذشته از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

 وی با بیان اینکه سرانه استان به نسبت سایر استان های کشور پایین است، افزود: این موضوع می طلبد تا از سوی مدیران ارشد نگاه ویژه و خاصی صورت گیرد تا شاهد رشد و توسعه در استان باشیم.

مهندس عباسی اظهارداشت: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی کشورها، توسعه بیمه های اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه آسیب رکود و تحریم ها بیشتر به دهکهای پایین جامعه وارد می شود، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید علی رغم تمام مشکلات از دهک های پایین اجتماع غافل نمانده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با بیمه عشایر امنیت اجتماعی در روستاها را ایجاد کنیم و اعتماد به نفس مردم را در جامعه افزایش دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان گلستان دارای جمعیت روستایی بسیاری است نیاز به توجه بسیاری هم دارد.

مهندس عباسی گفت: ما در بحث نفوذ بیمه های اجتماعی در کشور جزو ۶ استان کشور محسوب می شویم که بهره مندی کمتری از بیمه های اجتماعی را داریم.

 وی بحث متوسط دستمزدها استان گلستان را از متوسط کشور هم پایین تر دانست و افزود: سطح دستمزدها در بخش کشاورزی در گلستان نسبت به استان های گیلان، مازندران و سمنان پایین تر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۹ ب.ظ

دیدگاه