حجه السلام ولمسلمین ا…قلی ارشد سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران در جمع بازنشستگان ارتش :بازنشستگان گنجینه ی ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستند.

حجه السلام ولمسلمین غلامرضا ا…قلی ارشد سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران ؛بازنشستگان گنجینه ی ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستند.
البرز گلستان/ا…قلی در جمع بازنشستگان نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش در کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان با حضور مسولان برگزار گردید،تصریح کرد؛بازنشستگان گنجینه های ماندگار دوران دفاع مقدس هستند که با مقاومت و ایستادگی برگی زرین بر افتخارات کشور رقم زدند و امروز نیز همواره به عنوان یک سرباز ولایی،با عزم و اراده قوی و روشن بینی و دوراندیشی همواره حامی ولایت و کشور بوده و هستید.
ایشان ادامه داد؛امروز آنچه برهمگان الزامی است نهادینه کردن بصیرت در افکار و بصیرت دینی،که درک حقایق دین و دستیابی به معارف وحیانی و قرانی برای اسلام زیستن و کاهش آسیب ها از جامعه است که شما عزیزان دارید و حقایق امروز که کشور باید از گزند دشمنان به دور باشد را کاملا درک میکنید وچون با قتدار و جان فشانی و از خودگذشتگی و شهیدان عزیز این،آرامش و پیشرفت همه جانبه ممکن گردیده است.
در پایان خاطراتی توسط امیران بازنشسته ارتش برای حاضرین از فداکاری و دست سربازان همیشه آماده ارتش بیان گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۳ ق.ظ

دیدگاه