دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از نمایشگاه تخصصی بانوان مازندران: مدیران باید به توانمندی بانوان ایمان داشته باشند

خانم دکتر غفاری:بانوان میتوانند ضمن حضور فعال در اجتماع، با برنامه ریزی صحیح به وظایف داخل منزل نیز رسیدگی نمایند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از نمایشگاه تخصصی بانوان در مازندران :این نمایشگاه اگرچه حاکی توانمندی های بسیار بالای بانوان است، اما همه ظرفیت این حوزه نیست. و برای شکوفایی کامل ظرفیت‌ها و استعداد های بانوان باید تلاش زیادی صورت گیرد.
کلثوم غفاری ضمن تقدیر از دست اندرکاران این نمایشگاه افزود، امیدواریم بانوان ما ضمن بازدید از این فعالیت ها با الگو گرفتن از بانوان توانمند و کارآفرین برای استفاده از استعدادها و ظرفیت خود گامهای بلندتر و موثرتری بردارند.
وی افزود بانوان میتوانند ضمن حضور فعال در اجتماع، با برنامه ریزی صحیح به وظایف داخل منزل نیز رسیدگی نمایند.
اینکه تصور شود حضور فعال در اجتماع زنان را از وظایف درون منزل غافل مینماید تصور اشتباهی است. و از طرفی مدیران سطح بالا نیز باید به توانمندی بانوان ایمان داشته باشند و فرصت های بیشتری برای ارائه خدمات به بانوان بدهند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه تخصصی بانوان به همت دفتر امور بانوان وخانواده استانداری مازندران و با همکاری دستگاههای اجرایی این استان به مدت سه روز ۲۹ تا ۳۱ فروردین در محل سالن نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری برگزار خواهد بود.

photo_2016-04-17_18-14-59

photo_2016-04-17_18-15-11

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه