افتتاح بیمارستان ۱۵۵ تختخوابی فاطمه زهرا(س) شهرستان مینودشت (گلستان)توسط وزیر بهداشت ودرمان

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه با حضور در شهرستان مینودشت در شرق استان گلستان، بیمارستان ۱۵۵ تختخوابی فاطمه زهرا(س) این شهرستان را افتتاح کرد.

البرز گلستان/در آیین بهره برداری از این بیمارستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین وی، نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان مینودشت و سایر شهرستان های شرق استان گلستان حضور داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح این بیمارستان در سخنان کوتاهی با تبریک افتتاح این بیمارستان به مردم شهرستان مینودشت، گفت: با تجهیز کامل این بیمارستان تا یک ماه آینده، این بیمارستان با ظرفیت کامل خود به ارائه خدمات به مردم شهرستان می پردازد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت در خصوص روند احداث و تکمیل بیمارستان فاطمه زهرا (س ) ،گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان در سال ۸۸ در زمینی به مساحت پنج هکتار در چهار طبقه آغاز شد.

موسی استیری افزود: این بیمارستان دارای بخش های آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو ، زایشگاه ، جراحی داخلی ، اطفال و زنان بوده و با بهره برداری از آن برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

زمین این بیمارستان که ارزش آن ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شده و این بنیاد علاوه بر اهدای زمین، در ساخت و تجهیز این بیمارستان نیز مشارکت داشته است .

برای ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود ۵۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است که ۷۵ میلیارد ریال آن از سوی بنیاد برکت تامین شده است.

شهرستان مینودشت براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۰ با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است که پیش از این فاقد بیمارستان بود و مردم آن برای دریافت خدمات بیمارستانی به شهرستان گنبدکاووس در فاصله ۱۵ کیلومتری مراجعه می کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۷ ب.ظ

دیدگاه