مسعودی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی در مراسم اهدا حکم ونشان انجمن شعبده بازان بین المللی به امیرعلی افتخاری :در آینده ی نزدیک شهرستان به پشتوانه این هنرمندان رشد ویژه ای خواهد داشت

به گزارش البرز گلستان  دکتر بهروز کریمی پدر شعبده بازی ایران و رئیس مرکز سرگرمی های نمایشی وزارت ارشاد جهت  ارائه حکم و نشان انجمن شعبده بازان بین المللی به امیر علی افتخاری جو انترین شعبده باز ایران و نفر سوم جشنواره ستاره های صحنه کشور در جمع هنرمندان استان گلستان در کردکوی  حاضر شد

در این نشت که مسعودی ریس اداره ارشاد اسلامی شهرستان و حجت السلام دیندار از علمای استان و مدیران موسسات هنری و فرهنگی حضور داشتند یاسر مسعودی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان طی گزارشی در باره وضعیت فرهنگی  شهرستان اظهار کرد: شهرستان کردکوی  از پیشینه فرهنگی  و هنری خوبی بر بردار است و مرحومان فرج الله زاهدی راد و هادی نامور از پیشگامان فرهنگ و هنر در این شهرستان می باشند.

وی افزود:در این شهرستان نام آوران دیگری  مانند امیرعلی افتخاری نفر سوم جشنواره علی غریب نفر دوم استنداپ کمدی جشنواره و بقیه هنرمندان هستند که در آینده نزدیک به پشتوانه آنان شهرستان رشد ویژه ای خواهد داشت .

مسعودی که در جمع هنرمندان منطقه صحبت می کرد  ۲فروردین روز شعبده باز و تولد پدر شعبده بازی ایران دکتر بهروز کریمی را به ایشان و همه شعبده بازان کشور تبریک گفت.

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی  در باره تقویت بحث آموزش در شهرستان گفت:اساس کار بنده از ابتدا بر پایه آموزش می باشد و اگر نتیجه و بازخورد آن در زمان مدیریت بنده نباشد باز باعث افتخار و مباهات بنده می باشد.

وی در خاتمه از دکتر بهروزکریمی  جهت برگزاری یکدوره کارگاه آموزشی هنرهای نمایشی مهیج و شعبده در شهرستان برای علاقمندان این رشته دعوت بعمل آورد.

در خاتمه حکم و نشان عضویت در انجمن شعبده بازان بین المللی توسط دکتر بهروز کریمی مدیر موسسه پریستو و یاسر مسعودی رئیس اداره ارشاد شهرستان به امیر علی افتخاری با تشویق حضار اهدا شد.

DSC_3321

DSC_3337

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷ ب.ظ

دیدگاه