دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان خبر داد:اولین کنفرانس بین المللی علوم دینی و مبارزه با افراطی گری در اردیبهشت ۹۵ با حضورعلما و اندیشمندان و مقامات کشوری در دانشگاه پیام نور

دکتر قربان شهریاری در جلسه اعضای ستاد استانی دانشگاه، از برگزاری اولین نشست کنفرانس بین المللی علوم دینی و مبارزه با افراطی گری در اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور استان خبرداد.

البرز گلستان/  رئیس دانشگاه پیام نور گلستان با اعلام این خبر افزود: در این نشست  که با حضورعلما و اندیشمندان ، اساتید دانشگاه و مقامات کشوری برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر در خصوص تقریب مذاهب اسلامی و تبیین مواضع در خصوص افراطی گری بهمراه سخنرانی علمای برجسته جهان اسلام  از اهداف و برنامه های آن خواهد بود.

شهریاری، رئیس دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این نشست به همت دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور و با همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود تصریح کرد برگزاری این نشست در راستای وظایف و مسئولیتهای دبیرخانه مذکور می باشد.

گفتنی است دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور که مسئولیت آن به استان گلستان واگذار شده است سال گذشته باحضور علما و روحانیون برجسته دینی و مذهبی اهل تشیع و تسنن در دانشگاه پیام نور استان گلستان افتتاح شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه