خیرین خارج ازکشور برای خریدتبلت دانش آموزان بی بضاعت روستای سالیکنده کردکوی واردمیدان شدند

کدخبر۴۵۳۸۱

اهداء ۱۲تبلت ازخیر ایثارگرخارج از کشور:
البرز گلستان جلوه های معلمی در روستای سالیکنده با بهره گیری از ظرفیت مشارکت خیرین جهت تجهیز آموزشگاه درشرایط شیوع کرونا
با حضور قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی ،علیرضا معتمد معاون پشتیبانی به ۱۲دانش آموز دبستان شهیدان مهدان سالیکنده تبلت اهداء شد.
اعظم ساورسفلی مدیر دبستان شهیدان مهدان سالیکنده گفت: با پیگیری های سکینه مسعودی معلم پایه اول دبستان شهیدان مهدان روستای سالیکنده موفق به جذب خیر و جذب حدود۵۰میلیون تومان و تهیه ۱۲ دستگاه تبلت سامسونگ برای این آموزشگاه شدیم تا دانش آموزان فاقد امکانات کمک آموزشی از آن بهره گیری کنند.
وی افزود: این خیر ایثارگر از ایرانیان مقیم خارج از کشور شهرتگزاس آمریکاست که اسرار داشتند نامی ازایشان برده نشود.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی ،علیرضا معتمد معاون پشتیبانی به پاس پیگیری های اعظم ساورسفلی مدیر دبستان شهیدان مهدان سالیکنده و سکینه مسعودی معلم پایه اول دبستان شهیدان مهدان روستای سالیکنده با حضور در دبستان شهیدان مهدان سالیکنده ضمن تقدیر و تشکر از این مدیر و معلم شایسته که براستی جلوه هایی از معلمی محسوب می گردند تبلیت ها را به دانش آموزان اهدا نمودند.
اعظم ساورسفلی مدیر دبستان شهیدان مهدان سالیکنده وسکینه مسعودی معلم پایه اول دبستان شهیدان مهدان روستای سالیکنده با طراحی لباس کرونایی که ایده معلم بوده است به دانش آموزان در جهت حضور دردبستان و اطمینان بخشی به خانواده ها کمک نمود.
ساورسفلی گفت:کارخیری تهیه یک دستگاه دیتا با کمک خیرین با مبلغ ۹میلیو تومان از یک خیر مقیم گرگان و نقاشی کرونایی کل آموزشگاه به مبلغ ۵میلیون تومان از فعالیت های دیگر آموزشگاه بوده است.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۸ ب.ظ

دیدگاه