مدیرراهداری راه و شهرسازی گلستان:جاده های گلستان لغزنده است/رانندگان مراقب باشند

البرز گلستان/مدیرراهداری راه و شهرسازی گلستان با اشاره به بارش باران از شب و روز گذشته در استان، گفت: به دلیل لغزنده بودن سطح جاده ها به رانندگان توصیه می شود که نهایت احتیاط را در هنگام رانندگی داشته باشند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”عادل مصدقی” در گفت و گویی خبری افزود: در حال حاضر بارش خفیف باران در تمام محورهای ارتباطی و ارتفاعات استان جریان دارد و براساس پیش بینی های هواشناسی، این وضعیت تا بعد از تعطیلات نوروزی تداوم دارد.

وی افزود: همچنین با توجه به احتمال ریزش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان به رانندگان تاکید می شود که حتما تجهیزات ایمنی زمستانه بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را آموزش ببینند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان از مسافران خواست که برای داشتن سفری امن و شاد حتما قبل سفر از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از وضعیت جاده ها و هوا و اطلاعات سفر مطلع شوند.

به گفته مصدقی، مرکز مدیریت راه های استان نیز به شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ در طول شبانه روز در خدمت مسافران برای ارائه آخرین اطلاعات و شرایط جوی حاکم بر راه هاست.

وی اضافه کرد: راهداران و عوامل راهداری نیز در طول راه ها مستقر و در حال خدمات رسانی به مسافران هستند و توجه به توصیه ها و هشدارهای آنان، مسیر سفر را برای مسافران هموار می سازد.

استان گلستان در شمال ایران واقع شده و بیش از پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه