حجه الاسلام دکتراحمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:دوازدهم فروردین تنها یک روز نیست بلکه نماد برآورده شدن یک قرن آرزوی ملت آزاده است

دوازدهم فروردین تنها یک روز نیست بلکه نماد برآورده شدن یک قرن آرزوی ملت آزاده است
حجه الاسلام والمسلمین احمدی ؛ ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : یکی از آرمان های مقدس و تاریخ ساز و واجب التعظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی روز دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ است که یک ملت تحت ستم بعد از مجاهدت های فراموش نشدنی ، پیروزی خود را رقم زد و با حضور در میدان و صحنه انقلاب بالغ بر۲/۹۸ به این روز قدسی و به جمهوری اسلامی رأی دادند .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه اظهار داشت : در میان نهضت های یکصد ساله اخیر ، اصلاً چنین خواستگاهی وجود ندارد که قاطبه مردم یک جامعه علیه نظامی قیام کنند و در یک فرصت اندک برحسب تکلیف آرمان ها و اصول خود را به تثبیت برسانند و استقلال و آزادی خود را رقم بزنند .
حجه الاسلام دکتر احمدی افزود : به عقیده بنده ، دوازدهم فروردین تنها یک روز نیست بلکه نماد برآورده شدن یک قرن آرزوی ملت آزاده است که علماء و آزادمردان تاریخ آنرا جستجو می کردند و مردم مسلمان ایران در این روز به آن رسیدند .
وی با تأکید بر این موضوع که ؛ روز تثبیت جمهوریت نظام اسلامی هنوز اندیشمندان علم سیاست که سالها کرسی‌دار دانش سیاسی اند را بر عظمت این روز به اندیشه و تحقیق وا داشته است خاطر نشان کرد : الحق و الانصاف مردم مسلمان ایران ، گمشده خود را در چنین روزی یافتند البته با زحمت ، با ایثار و فداکاری ، با تبعیت از مرجعیت دینی و با حمایت از رهبری منبعث از فرهنگ ولایی.
یادمان نمی رود که روشنفکران غربی مئآب میخواستند قیام مردم را با رنگ و لعاب دمکراتیک و دموکراسی و … بیالایند اما رهبری بصیر و حکیم انقلاب یعنی امام خمینی (ره) با بصیرت نافذ تمام‌قد در برابر نفوذ ایادی استکبار ایستاد و فرمود که « جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر » . و مردم مسلمان ایران با تبعیت از امام خود دست رد به جریان نفوذ زدند و به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و چه زیباست که امروز که ۳۷ سال آن واقعه تاریخی می گذرد مردم پای آرمان ها و اصول خود ایستاده اند و امسال که مزین به ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است ، زیر پرچم فاخر جمهوری اسلامی به صیانت از امانت شهیدان که همان نظام مقدس جمهوری است با رویکرد ریشه ای خود در ولایتمداری مقاوم تر از همیشه ایستاده اند ، نه از تحریم می هراسند و نه از تهدید و ارعاب .
وی ادامه داد : حقیقتاً پیام مردم ارزشی و انقلابی ایران زمین در سالروز جمهوری اسلامی به همه جهانیان این است که در راه اسلام و کشور عزیز خود ، از همه هستی خواهند گذشت و لحظه ای از راه شهیدان و امام راحل عظیم الشأن غافل نخواهند بود .
وی افزود : مردم ما ۱۲ فروردین را گرامی میدارند که تا شعار الله اکبر جهان‌گیر شود و بیداری اسلامی با پرچمداری ایران اسلامی ، انقلابی در جهان محقق شود که در شرف تحقق است.
مردم پرافتخار ایران اسلامی جان مایه های دینی با اصل ولایت اهل بیت و همچنین اصل ولایت مطلقه فقیه ، همواره به سربازی خود نسبت به رهبری (حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ) افتخار می کنند و همانند همه ایام همچون ۹ دی در صحنه انقلاب باقی می مانند تا منافقان کوردل و لیبرال های خائن به انقلاب گمان بد نبرند و بدانند که فرزندان امام خمینی و امام خامنه ای در سالی که به « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نام گرفته در شکوفایی هرچه بیشتر نظام اسلامی خادمان خود را یاری خواهند کرد و رضایت الهی را فراهم خواهند نمود .
در پایان توصیه می کنم برای بقای انقلاب اسلامی باید انقلابی بود و انقلابی ماند و الزامات انقلابی بودن را به منصه ظهور رساند تا اینکه پرچم این نظام به صاحب اصلی‌اش سپرده شود . ان شاء الله.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه