دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در نمایشگاه دستاوردها وتوانمندیهای دانشجویان دانشگاه پیام نور: بی تردید آثار عرضه شده در این جمع مصفا ،افتخاری ماندگار برای همه ی ما خواهد بود

بسم الله الرحمن الرحیم
شب است و شاهد و شمع و شراب و شیرینی غنیمت است چنین دم،که دوستان بینی
سلام علیکم
گرد هم آمدن جمعی از با طراوت¬ترین و برناترین جمعیت دانشجویی کشور در سایه سار ارزش های اصیل اسلامی ایرانی، در هم آوردیِ اندیشه ها،ابتکارات،تراوشات قلم، اختراعات و نوآوری ها ، دانشگاه پیام نور را به هیجانی بالنده کشانده است.
اجتماع جمعی جوان ،نو اندیش و شاداب -که در رشد دانش و اندیشه هم راهند- این نوید را می دهد که انقلاب اسلامی ایران،از پس چهل سال فراز و فرود ،اکنون داشته ها و آورده هایش چشم ها را خیره می کند.وظیفه ی مدیران دانشگاه در برابر شما نو اندیشان مبتکر هر ساله سنگین تر می شود.
با تبریک این رخداد خجسته به یکایک شما ارجمندان؛ عرضه می دارد که مدیران دانشگاه بر عهدی که با خدا و شما داشته و دارند ،تأکید می ورزند و هم گام و هم راه خواهیم کوشید تا قدم های استوارتری را در راه بالندگی دانش و اندیشه برداشته و هیچگاه آمال امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را از افق نظری و عملی خویش دور نداریم.
بی تردید آثار عرضه شده در این جمع مصفا ،افتخاری ماندگار برای همه ی ما خواهد بود.
شایسته است از تلاش های پر حجم همکاران عزیزم در سطح استانها به طور عام و استان محترم گلستان به طور خاص و سازمان مرکزی در برپایی این آوردگاه بالنده و جشنواره¬ی فرخنده سپاسگزاری نمایم.
پاداشتان با خداوند حکیم باد.
ارادتمندتان
محمد هادی امین ناجی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۸ ب.ظ

دیدگاه