سرهنگ ستاد اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی:ارتش با تقدیم ۴۸هزار شهید به دوران تثبیت انقلاب اسلامی کمک کرد

سرهنگ ستاد اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰:امنیت در سایه قانون به وجود می آید و مادر همه قانون ها قانون اساسی است

البرز گلستان/سرهنگ ستاد سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسدالله مناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه، که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، ابتداضمن تبریک به مناسبت در آستانه بهار سال۱۳۹۵ و آرزوی عزت و سرافرازی برای ملت سرافراز ایران با بیان حدیثی از مولی متقیان امیر المومنین که  فرموده است دو نعمت است  اگر در جامعه نباشد حیات معنا ندارد؛ یکی بحث امنیت و دیگری سلامت است. سخنان خود را شروع کرده است.

سرهنگ اثنی عشریه در ادامه بیان کرد:وقتی امنیت باشد همه چیز  در سایه امنیت مانند توسعه سیاسی واقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تحقق می یابد.

وی در رابطه با اینکه امنیت چطور به وجود می آید، گفت: امنیت در سایه قانون به وجود می آید و مادر همه قانون ها قانون اساسی است.

سرهنگ اثنی عشریه اظهار کرد: ماموریت ارتش حفظ استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی می باشد.

ارتش نه فقط امروز بلکه از اول انقلاب همپای انقلاب حرکت کرده و زمانی که انقلاب می خواست از پیچ تاریخی عبور کند با تقدیم ۴۸ هزار شهید به دوران تثبیت انقلاب کمک کرد و سنگ تمام گذاشت.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی تصریح کرد: مسئله حفاظت از اراضی کشور به خانواده ارتش محول شده است و سالانه ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار نفر وارد حوزه نظام وظیفه می شوند.

وی اظهار کرد: در صحبتی که رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد داشتند ایشان فرمودند که متناسب با تهدیدات نیروهای خود را آماده کنید.

سرهنگ اثنی عشریه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور ما در سوریه و عراق جنگ کلاسیک وجود ندارد بلکه جنگ چریکی و بین شهری است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی با اشاره به صحبت های امیر پوردستان گفت: ایشان تاکید کردند مدرسه جنگ های عملیاتی را در قرارگاه های عملیاتی برقرار کنید و این کار عملیاتی شد؛ در حال حاضر در قرارگاه عملیاتی شمال شرق و لشکر۳۰  این آموزشگاه ها فعال شده است.

وی با بیان اینکه کادر ما متناسب با تهدیدات آماده می شوند، افزود: آموزش جنگ های نامنظم در کشور یک برگ برنده برای نیروهای مسلح است.

سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی با اشاره به بحث دفاع از حرمین شرفین گفت: در بحث دفاع از حرمین شرفین ارتش یکی از یگان هایی بود که توانست مجوز بگیرد و داوطلبانه در بحث مستشاران وارد عمل شود.

وی سپس افزود:ارتش با تقدیم ۴۸هزار شهید به دوران تثبیت انقلاب اسلامی کمک کرد.و در این راه با تقدیم شهدا و آزادگان و ایثارگران وظیفه خود را انجام داده است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی با بیان اینکه تا سال ۸۷ تمام یگان های عملیاتی ارتش درمکان های عملیاتی بودند و عمده مرزهای کشور دست ارتش بوده است، اظهار کرد: ما معتقدیم کشور را سیاست مداران اداره می کنند ولی زمانی که صحبت ها به بن بست می خورد و درب گفتگو بسته می شودنیروهای مسلح هستند که در حساسترین شرایط آنرا اداره کرده است.

سرهنگ اثنی عشریه افزود: امروز این نوید و بشارت را به همه می دهیم برای دفاع از آرمان های انقلاب به عنوان سرباز کوچک ولایت پا در رکاب هستیم و هر جا که که نیاز باشد حضور خود را به اثبات می رسانیم.

وی با بیان اینکه تیپ ۲۳۰ یکی از موفقترین یگانها می باشد اظهار کرد:جود پادگان در هر شهری یک نعمت و نقطه قوت است،

سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ خاطر نشان کرد:وجود پادگان ۲۳۰ هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی برای استان گلستان یک نعمت است  وکمک به حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و آتش سوزی در جنگل است  باعث نجات جان هموطنان نیز می شودند.

IMG_7489

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه