دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان :آموزش زنان روستایی در جهت ایجاد اشتغال خانگی و سلامت فرهنگی و اجتماعی خانواده یکی از ارکان مهم است

البرز گلستان/در ابتدای این گردهمایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ضمن معرفی استان و بخش کشاورزی گفت: ۶۵ درصد فعالیت استان در بخش کشاورزی متمرکز است و الویت اول استان توسعه کشاورزی و باغبانی است .

دکتر مختار مهاجر افزود: وظیفه اصلی در بخش ترویج را شناسایی مخاطبان برای اهداف مشخص عنوان کرد و گفت: در این راستا باید به سه اصل چگونگی برقرار کردن ارتباط با مخاطب، شناخت طرف مقابل در بیان مطالب و انتقال آن به مخاطب توجه نماییم.

وی در ادامه به اهمیت آموزش قبل از اجرای طرح اشاره کرده و افزود: توجه به آموزش زنان روستایی در جهت ایجاد اشتغال خانگی و سلامت فرهنگی و اجتماعی خانواده یکی از ارکان مهم است.

معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران، شبکه ترویج را موثرترین شبکه در وزارتخانه دانسته و اظهار داشت: پتانسیل این حوزه بسیار مطلوب است و باید این پتانسیل را در پیشبرد اهداف سازمانی سوق دهیم.

 دکتر خاوازی در ادامه مهمترین محور جلسه را توانمندسازی و ارائه آموزش به مدیران ترویج استانی، اصلاح ساختار ترویج، پیگیری اعتبارات بخش، آموزش شبکه ترویج دانسته و خواستار توجه جدی مدیران به نظام جدید پهنه بندی ترویج شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه