در راستای بزرگداشت مراسم ۲۵ ذی الحجه روز تکریم بازنشستگان نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان بامدیرکل آموزش وپرورش درمحل اداره کل آموزش وپرورش برگزارشد

در راستای بزرگداشت مراسم ۲۵ ذی الحجه روز تکریم بازنشستگان نشست مشترک مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان بامدیرکل آموزش وپرورش درمحل اداره کل آموزش وپرورش برگزارشد

به گزارش البرز گلستان نشست مشترک ستاد ۲۵ ذی الحجه گرامیداشت  بازنشستگان  استان گلستان امروز با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و نظری معاون توسعه و پشتیبانی  و جعفری مدیر کل صندوق بازنشستگی و اعضای ستاد در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این تشست ابتدا جعفری دبیر ستاد ضمن اهمیت گرامیداشت روز بازنشستگان و نقش تاثیر گذار آنان در جامعه از آموزش و پرورش بعنوان دارنده بیشترین بازنشسته در صندوق نام برد.

وی همچنین از خدمات صندوق بازنشسگی به پیشکسوتان شامل سه سفر رایگان  و سفر به آبگرم محلات و ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه و برگزاری کلاسها و همایش مختلف در زمینه سلامت و تغذیه نام برد.

جعفری همچنین  در این جلسه اعلام کرد حاضر به پذیرش پرونده بازنشستگی فرهنگیان از سه ماه قبل می باشد و فرهنگیان بازنشسته یکماه قبل از بازنشسگی می توانند احکام خود را دریافت نمایند.

وی همچنین در این نشست خواستار برگزاری مراسم متمرکز در سطح استان و شهرها برای فرهنگیان بازنشسته  شد ضمن آنکه سرکسی از فرهنگیان بازنشسته در دستور کار آنان قرار دارد.

گوهری راد مدیر کل آموزش وپرورش گلستان همچنین از همکاری بسیار عالی صندوق بازنشستگی استان در رسیدگی به پرونده های بازنشستگان فرهنگی

و حل مشکلات اداری بازنشسگی فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد و حضور جعفری بعنوان یک مدیر مدبر و مسلط در سازمان بازنشستگی را فرصتی مغتنم برای استان اعلام کرد.

مدیر کل آموزش وپرورش گلستان همچنین نگه داشتن  احترام وحرمت بازنشستگان را جز اولویت های کاری خود نام برد و در زمینه همکاری با کانونهای بازنشستگی فرهنگیان در شهرهای استان اعلام آمادگی کرد.

همچنین نظری معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت وام های مختلف به بازنشستگان و استفاده از درمانگاه فرهنگیان و استفاده از امکانات رفاهی برای آنان اعلام کرد.

در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هرکدام نظرات خود را در راستای چگونگی بهتر برگزار نمودن مراسم اعلام کردند .ضمن انکه مقرر شد از سوی آموزش و پرورش بخشنامه ای به شهرهااعلام شود و از آنان خواسته شود جهت بزرگداشت  مراسم ۲۵ ذی الحجه برنامه های خود را اعلام کنند

همچنین در این نشست مقررشد  در اجرای مناسبت ها در مرکز استان و بعضی از شهر حضور مدیران دو دستگاه جه شرکت در مراسم و عیادت از بازنشستگان نیز انجام پذیرد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۷ ب.ظ

دیدگاه