مهندس میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان: راز موفقیت دستگاههای خدمات رسان تعاملات دوسویه و همه جانبه است

البرز گلستان/جلسه هماهنگی کمیته خدمات حمل و نقل، ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان برگزار گردید.

نشست مذکور با حضور مهندس میقانی مدیر کل حمل و نقل به عنوان مسئول کمیته خدمات حمل و نقل ستاد سفرهای استان، مدیر کل راه و شهرسازی، فرمانده بلیس راه استان و سایر اعضاء کمیته با محوریت برنامه ریزی و هماهنکی جهت ارتقاء سطح خدمات و افزایش ایمنی مسافرین نوروزی برکزار شد.

در این جلسه تمهیدات لازم جهت هماهنکی بین دستکاههای دخیل در طرح نظارت بر سفرهای نوروزی اندیشیده شده و وظائف دستکاهها در طول ایام طرح نوروزی تبیین شد، شایان ذکر است طرح نوروزی امسال از ۲۵ اسفند اغاز شده و با ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

مهندس میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان  اظهار داشت :، هدف اصلی از برگزاری این نشست ها را، ایمن سازی و ارتقای ایمنی جاده ها و کاهش تلفات جانی بیان کرد و گفت: در ایام نوروز عملکرد دستگاههای خدمات رسان زیر ذره بین مسوولان کشوری قرار دارد و ما باید تمام تلاش خود را برای ایمنی سفرهای مردم در حمل و نقل خصوصی و عمومی به انجام رسانیم.
مهندس “مهدی میقانی” افزود: سال گذشته بیش از پنج میلیون تردد از جاده های استان به ثبت رسیده که در نوروز سال ۹۵ در صورت مساعد بودن شرایط جوی انتظار افزایش ۲۰ درصدی آن را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: عوامل زیادی در تصادفات جاده ای دخیل هستند اما حضور پررنگ و موثر پلیس در طول راه ها اثر بازدارنده بسیاری برای ترددکنندگان دارد.
به گفته مهندس میقانی، راز موفقیت دستگاههای خدمات رسان تعاملات دوسویه و همه جانبه است و برای ارتقای سطح فعالیت های خود ابتدا باید انتقاد پذیر و شاد بوده تا سفری شاد را برای مسافران به ارمغان آوریم.

در جلسه شعار تعیین شده از سوی کمیسیون ایمنی راهها تحت عنوان”نوروزی شاد با سفری ایمن” مطرح شده و بیرامون مسایل عنوان شده از سوی اعضاء کمیته به بحث و تبادل نظر برداخته شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه