مهندس محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از فعال بودن ۹ پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی آباد کتول با اعتبار معادل ۵۲۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد

۹پروژه راهسازی در شهرستان علی آباد کتول در حال اجرا است » اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

البرز گلستان/ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از فعال بودن ۹ پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی آباد کتول با اعتبار معادل ۵۲۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :مهندس حسین محبوبی  در بازدید از پروژ ه های فعال شهرستان علی آباد کتول در حوزه راه و شهرسازی که با حضور اسدا….. قره خانی نماینده معزز مردم شریف شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید بیان کرد در حال حاضر ۹ پروژه راه روستایی و ابنیه فنی در شهرستان علی آباد کتول در حال اجرا می باشد که با پایان آن در مجموع  ۱۷کیلومتر از راه های روستایی چلی علیا و چلی سفلی ، طاویر، وسیع سر  و فاضل آباد – باقر آباد آسفالت و اهالی روستاهای نامبرده از راه اسفالته مطلوب برخوردار خواهند شد.

وی افزود هم اکنون پروژه های فوق ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ودر حال زیرسازی و پخش بیس می باشد که بعد از اتمام آسفالت آغاز خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان محل اعتبارات این پروژ ه ها را از محل منابع ملی وتبصر ۳۶ سیل اعلام و ادامه داد پروژه های یاد شده در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید .

محبوبی اضافه کرد :ترمیم و شمع کوبی پل ورودی شهر فاضل آباد ، دیواره سازی محدوده پل و راه روستایی میان رستاق ، احداث پل به دهانه ۵ متری ،احداث دیوار سنگی ملاتی و دیوار سازی در محور محمد آباد – سیاه مرزکوه در مجموع به طول ۲۸۵ متر از دیگر پروژ ه های است که در این شهرستان در حال انجام است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه