رییس ستاد انتخابات استان گلستان؛ ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ گلستانی در انتخاب شرکت می کنند

البرز گلستان/علی‎اصغر طهماسبی” صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۹۴ صندوق سیار اخذ رأی برای کسانی که محدودیت دارند یا در بستر بیماری هستند، در پادگان به سر می‎برند و یا در مناطق کم‎جمعیت هستند پیش‎بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت اسفند یک روز افتخارآفرین خواهد بود، تصریح کرد: برای اقلیت‎های مذهبی برای نخستین بار در کشور یک صندوق ثابت در حوزه مرکزی گرگان و بخش بهاران ایجاد شده است، برای تمام واحدهای سیار در حوزه‎های استان اعم از اصلی، فرعی و بخش صندوق اخذ رأی تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان در خصوص افرادی که فاقد شناسنامه هستند، افزود: ادارات ثبت احوال در سطح استان گلستان در آماده‎باش کامل هستند، کسانی که شناسنامه‎های‎شان مفقود شده است با مراجعه به ثبت احوال حوزه انتخابیه در کمتر از دو ساعت می‎توانند شناسنامه جدید دریافت کنند.

طهماسبی بیان داشت: همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز رأی‎گیری در استان گلستان آغاز می‎شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد، اخذ رای تا ساعت ۱۸ قانونی است ولی به دستور وزارت کشور این مدت زمان قابل تمدید خواهد بود.

وی اظهار کرد: تعرفه‎های مجلس خبرگان به رنگ خاکستری و تعرفه‎های مجلس شورای اسلامی آبی‎رنگ است، صندوق‎های مجزا برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش‎بینی شده است.

*در حوزه انتخابیه گرگان تعرفه دو نفره و در ۵ حوزه انتخابیه دیگر تعرفه تک‎نفره است

رئیس ستاد انتخابات گلستان تاکید کرد: برای حوزه انتخابیه گرگان تعرفه دو نفره و برای پنج حوزه انتخابیه دیگر تعرفه تک‎نفره است.

طهماسبی با اشاره به اینکه واجدین شرایط در استان گلستان یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر هستند، گفت: تعداد رای اولی‎ها در گلستان ۵۷ هزار و ۵۰۰ نفر است، کسانی که قبل از اسفند ۱۳۷۶ به دنیا آمدند، می‎توانند در انتخابات هفت اسفند مشارکت کنند.

وی از انتخابات به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: بعد از انقلاب اسلامی ۳۳ انتخابات برگزار شد که شکوه هر سال بیشتر از قبل بوده است و ان‎شاءالله این انتخابات نیز مظهر اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر رقم خواهد زد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه