عابدی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان:چارچوب و فرازهای سند جهش تولید مشخص و بین دستگاه های اجرایی استان منعقد می شود

البرز گلستان  عابدی  رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان در کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری گلستان اظهارکرد: در مقوله جهش تولید اگر بنا است اقداماتی انجام شود باید مباحث به صورت همگون و براساس نقشه راه مشخص شکل بگیرد.

عابدی اضافه کرد: در راستای عینیت بخشی به شعار سال تفاهم نامه ای در حوزه جهش تولید از سوی استاندار گلستان با رئیس سازمان برنامه و بودجه منعقد خواهد شد تا فعالیت های این بخش شتاب مقبولی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: نگاه ما این است که بر مبنای منویات رهبری جهش تولید ابزار قدرت برای کشور و استان شود و همزمان با تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق در بخش تولید محصولات هم در حوزه خلق محصولات صادراتی حرکت کنیم.

عابدی گفت: به زودی تفاهم نامه اجرایی این سند بین نهادهای اجرایی و استانداری منعقد خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم کمیته ای به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به منظور اجرایی شدن مفاد این سند در استان با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری شکل بگیرد تا اقدامات دستگاه ها بصورت استاندارد مورد ارزیابی قرار بگیرد.

عابدی تاکید کرد: چارچوب و فرازهای سند جهش تولید مشخص شده و بین دستگاه های اجرایی و استان منعقد می شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان گفت: در تهیه این سند وزارت کشور برای ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته مدلی را طراحی کرد که از آن الگو استفاده شده است تا کاملا این سند قابلیت اجرایی داشته باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ

دیدگاه