دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در دیدار با خانواده شهدا: ما باید برای پیشرفت در تمامی مراحل زندگی راه شهدا را الگو و سر مشق قرار دهیم

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با خانواده شهیدان حسینی دیدار کرد.

البرز گلستان/ دکتر قربان شهریاری در این دیدار گفت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست و پیام شهدا، حفظ اسلام، قرآن، فرهنگ شهادت‌طلبی و حمایت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده معظم شهدا الگوی مناسب استقامت و پایداری در جامعه ما هستند؛ که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

دکتر شهریاری تأکید کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است و ما باید برای پیشرفت در تمامی مراحل زندگی راه شهدا را الگو و سر مشق قرار دهیم؛ تا به اهداف والای زندگی و سعادت دست پیدا کنیم.

رئیس دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور در پایان گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و یاد و خاطره آنها را همیشه زنده نگه داریم.

خانواده شهیدان حسینی با تقدیم پنج شهید به نام های « حاج سید محمود، سید احمد، سید رسول،سید عباس و سید مصطفی حسینی» و نیز جانباز سرافراز سید مرتضی حسینی، سهم عمده ای در حفظ و حراست از دستاوردهاوارزشهای انقلاب اسلامی داشته اند.

گفتنی است در این دیدار با تقدیم لوح یادبود و هدیه، از خانواده این شهیدان گرانقدر تجلیل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۱ ب.ظ

دیدگاه