مدیرکل راه و شهرسازی گلستان: در سایه تعامل و همکاری موضوع حمل و نقل در سطوح مختلف استان بازتاب بیشتری پیدا می کند

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به نقش و اهمیت بخش حمل و نقل درتوسعه اقتصادی اجتماعی استان، گفت: تنها در سایه تعامل و همکاری بیش از پیش است که موضوع حمل و نقل در سطوح مختلف استان بازتاب بیشتری پیدا می کند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم” در چهارمین جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان در سال ۹۴ افزود: این تعامل و همکاری باید دو جانبه باشد در غیراین صورت با جزیره ای عمل کردن راه به جایی نخواهیم برد.

وی بابیان اینکه استان گلستان در بخش حمل و نقل از ظرفیت های فراوانی برخوردار است، ادامه داد: شورای حمل و نقل استان به مثابه خانواده ای است که همه با هم باید با همفکری و هسمویی به سمت یک هدف مشترک که همان توسعه زیرساخت ها و رونق این بخش است،حرکت کنند.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان اظهارداشت: برگزاری جلسات مکرر و مستمر، استفاده از ظرفیت های موجود و افزایش سطح تعاملات ملی و استانی ما را با مسوولان ارشد از جمله استاندار معزز در توسعه استان یکصدا می کند.

مبارک قدم در پایان از اعضای شورا خواست که برنامه های اجرایی خود را برای توسعه این بخش تا پایان سال جاری ارائه کرده تا درسال آتی برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

قبل از سخنان رئیس شورای حمل و نقل استان، هر یک از اعضای شورا به بیان اقدامات انجام شده و دردست اجرا و نیازمندی های بخش پرداختند.

ادارات کل راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، هواشناسی، بنادر و دریانوردی، هواپیمایی جمهوری اسلامی، راه آهن شمال شرق، آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک، مدیریت فرودگاه ها، مجری کل ساخت و نظارت بر کنترل پروژه های راهسازی، اعضای شورای حمل و نقل استان گلستان محسوب می شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۹ ب.ظ

دیدگاه