با حضور دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور گلستان مراسم تجلیل از دانشجویان و کارکنان ورزشکار دانشگاه برگزار شد.

البرز گلستان/مراسم تجلیل از دانشجویان و کارکنان ورزشکار دانشگاه پیام نور استان گلستان که در المپیاد فرهنگی ورزشی و نیز مسابقات درون دانشگاهی موفق به کسب مقام شدند با حضور دکتر قربان شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان ،مدیران ارشد، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

دکتر شهریاری در این مراسم با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد : اخلاق اسلامی و روحیه جوانمردی در بین مبارزان انقلاب که با الگوگیری از سیره پیشوایان دینی نشأت گرفت ، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیروزی نهضت بوده است. وی با بیان این که جوانان منبع عظیم و ارزنده ای از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی این مرز و بوم به شمار می روند ، خاطرنشان کرد : آرمان گرایی ، حقیقت جویی ، عدالت طلبی و تکامل گرایی از مهم ترین ویژگی های دوره جوانی است.وی ادامه داد : اهمیت این رشته ورزشی به حدی است که شعار بزرگترین رویداد ورزشی جهان، یعنی مسابقات المپیک نیز از این رشته ورزشی گرفته شده است و اگر کشوری در این رشته سرمایه گذاری کند، میتواند بیشترین مدال را در میادین بزرگ ورزشی به خود اختصاص دهد.

در پایان این مراسم به ۱۵ نفر از دانشجویان مدال آور در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور کشور با لوح یادبود و هدیای نفیس تقدیر شد.

همچنین به ۱۲ نفر از کارکنان مرد و زن دانشگاه که در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و تنیس روی میز دانشگاه که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، حائز مقام شده اند نیز با لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل شد

IMG_7163

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۵ ب.ظ

دیدگاه