تقدیر از ورزشکاران مدال آور گلستان با حضورآیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان

البرز گلستان/به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، جمعی از اهالی ورزش و جوانان استان گلستان شامگاه سه شنبه با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار کردند.

دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه فجر را دهه یادآوری و بازنگری به اتفاقاتی که منجر به پیروزی انقلاب شده نامگذاری کردند و باید بدانیم در قبال این انقلاب چه وظایفی داریم؟

طیبی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت بسیاری از جوانان کشور محقق شده است و گلستان افتخار دارد چهار هزار شهید والامقام را در دل خود جای دهد و بخش اعظمی از صلابت امروز ایران از برکت وجود شهدا است.

وی درباره علت برگزاری این همایش گفت: دلیل اصلی برگزار شدن همایش این است که جامعه ورزش راه و رسم صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن را با توجه به سخنان نماینده ولی فقیه در استان بازخوانی کند.

وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانم از همه کسانی که در عرصه ورزش و جوانان استان با امکانات حداقلی کارهای بزرگی انجام داده و در همه عرصه ها حضور پیدا می کنند تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: ۱۰ ماهی که من در خدمت شما بودم اداره کل ورزش و جوانان در همه شاخص های ارزیابی شده ارتقا داشته است و این مهم با زحمت همه اهالی ورزش و حمایت های مسئولان ارشد استان به دست آمده است.

طیبی همچنین از جامعه ورزش و جوانان استان درخواست کرد همچون گذشته با صلابت و اقتدار در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو شرکت کنند.

در ادامه سیدجمال حسینی ورزشکار جانباز گلستانی به نمایندگی از جامعه ورزش استان دقایقی به سخنرانی پرداخت.

پس از آن از ۱۷ ورزشکار مدال آور گلستانی در مسابقات جهانی و آسیایی و مسئولان مرتبط آن ورزش و دو پیشکسوت عرصه ورزش در سه ماهه سوم سال جاری تجلیل به عمل آمد.

بر این اساس اسامی تجلیل شوندگان به شرح زیر اعلام شد:

اسماعیل جبله (رئیس هیئت کاراته گلستان) – محسن اشرفی (مربی تیم کاراته نایب قهرمان آسیا) – فاطمه قوجقی دومدال طلا و برنز، فاطمه جعفری مدال برنز، محمدامین ابراهیمی و مجتبی دنیاطلب مدال طلا، محمد برزگر مدال نقره، رضا وزیری، علی سبحانیان و بنیامین یاورزاده مدال برنز مسابقات کاراته آسیا در کشور اندونزی

محمدحسین ملاح (نایب رئیس هیئت کشتی گلستان) – حمید مومن و یعقوب کر مدال طلا و حمید بهرامی مدال نقره مسابقات کشتی آلیش جهان در کشور لهستان

سیدعباس حسینی (رئیس هیئت قایقرانی گلستان) و عادل مجللی دارنده مدال برنز مسابقات قایقرانی آسیا در کشور اندونزی

اسماعیل حاجی آبادی (رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان گلستان) و حبیب الله کیا دارنده مدال نقره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا در چین

حسینعلی ملک و علی اکبر شام‌بیاتی پیشکسوتان و خادمان ورزش باستانی، پهلوانی و زورخانه ای گلستان/مهر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

دیدگاه