آخوند چرکزی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون ( گلستان):حضور همه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان می دهد که ملت از هر نژاد ومذهب و قومیت، دوستدار نظام اسلامی هستند

البرز گلستان/عبدالغفور آخوند چرکزی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: گلستان، ایرانی کوچک در قلب ایران بزرگ است و با وجود اینکه اقوام مختلف و مذاهب اسلامی از شیعه و سنی حضور دارند، اما در عین برادری کنار هم زندگی می کنند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۸ قوم در گلستان زندگی می کنند، افزود: علما، فرهیختگان و پیروان مذاهب اسلامی، شیعه و سنی با وحدت و همدلی و همزبانی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی، به پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضور پیدا می کنند.
آخوند چرکزی اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن امسال هم تمام اقشار و گروه ها و مذاهب و قومیت ها در یک صف حضوری پرشور و باشکوه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه حضور در این راهپیمایی باشکوه به منزله اطاعت از اولی الامر مسلمین است، خاطرنشان کرد: حضور همه مردم در این راهپیمایی نشان می دهد که ملت از هر نژاد ومذهب و قومیت، دوستدار نظام اسلامی هستند و با مشت های محکم به دشمنان نشان می دهند که نقشه ها و توطئه های آنان بی نتیجه خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون تصریح کرد: نظام ما مبتنی بر دین اسلام است و این دین را خداوند به ماهدیه کرده است، بنابراین هر زمانی که نیاز باشد به حمایت از دین خداوند و نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا می کنیم و سنگرها را خالی نمی گذاریم.
وی با اشاره به برگزاری بیش از ۵۳ برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر امسال گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی و ویزیت بیش از ۶ هزار نفر، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی و یادواره های شهدا، جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی و محلی و برگزاری مسابقات کشتی آلیش از مهم ترین برنامه های این ایام بوده است.
آخوند چرکزی با دعوت از همه مردم، شیعه و سنی برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: این راهپیمایی باشکوه در یک نقطه شهری و دو نقطه روستایی در کرند و داشلی برون همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

IMG_7167

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۵ ب.ظ

دیدگاه