پیام مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران استان گلستان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را به جامعه شاهد و ایثارگر معلم و اساتید حوزه و دانشگاه و مردم شریف استان

پیام تبریک مدیرکل بنیاد گلستان به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم

مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را به جامعه شاهد و ایثارگر معلم و اساتید حوزه و دانشگاه و مردم شریف استان گلستان تبریک و تهنیت گفت.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت؛ یاد و خاطره استاد شهید «آیت‌الله علامه مرتضی مطهری» معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و بر فرهنگیان و معلمان این طلایه‌داران آگاهی و روشنگری به‌عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می‌فرستیم. معلمانی که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبرگونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده‌دارند.
بی‌تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم‌آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاس گذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.
استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثرگذار و چهره‌ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به‌عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندی‌شان قرار گرفت و نام خود را به‌عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری”روز معلم”را به قاطبه معلمان و استادان فرهیخته علی‌الخصوص فرهنگیان جامعه معزز ایثارگری استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تأسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در سال” جهش تولید ” همواره در مسیر تربیت نیروهای توانمند و متعهد فرزندان ایران اسلامی موفق باشید و به‌عنوان طلایه‌داران فرهنگ در جامعه رسالت فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف و حمایت از تولیدات داخلی در بین دانش آموزان نقش بهینه و مؤثری را ایفا نمایید.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه