مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان:در ایام الله دهه فجر تعداد ۱۶ طرح عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

البرز گلستان/همزمان با گرامیداشت دهه فجر و با حضور مدیران استانی و شهرستان، سه پروژه مخابراتی در شهرک های صنعتی گرگان به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان افزود:برای خرید، نصب و راه اندازی کافوی نوری در شهرک صنعتی گرگان ۱ مبلغ ۹۱۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حجت اله خلیل زاده  گفت: ظرفیت این کافوی نوری  ۲۴۰ خط است که ۱۰۰ خط آن قابل واگذاری به واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستاناظهار داشت: همچنین با بهره برداری از این کافو واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی گرگان ۱  از خدمات اینترنت پرسرغت بهره مند شدند.

وی افزود: همچنین شبکه مخابرات داخلی  شهرک صنعتی گرگان ۱ با اعتباری بالغ بر ۷۹۷ میلیون ریال و شبکه مخابرات داخلی شهرک صنعتی گرگان ۲ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در ایام الله گرامیداشت دهه فجر تعداد ۱۶ طرح عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۲ ب.ظ

دیدگاه