دیدار مدیرگروه خبری البرز گلستان با مولایی فر فرماندار شهرستان کردکوی پیرامون آگاهی ازعملکرد فرمانداری و ره آورد دستاوردهای سفر دولت سیزدهم به شهرستان

کدخبر؛۶۲۹۷۲

البرز گلستان/ درراستای آگاهی از بر نامه های عمرانی وخدمات و ره آورد دستاوردهای سفر رئیس جمهوری دولت سیزدهم  مدیر گروه خبر البرز گلستان و صبح گلستان دیداری رابا مولایی فر  فرماندار شهرستان کردکوی داشته است.

در این نشست مولایی فر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فرمانداری شهرستان کردکوی رسانه ها راعاملی جهت انتقال ارائه خدمات دولت و استانداران و فرمانداران به مردم دانست.

وی رسانه ها را موجب ایجاد وحدت وبوجود آورنده احساس امنیت در جامعه دانست.

فرماندار شهرستان کردکوی در ادامه اظهار کرد: فرمانداری بعنوان یک جایگاه حکومتی سعی در ایجاد امید و رفع مشکلات مردم شهرستان دانست.

مولایی فر در ادامه گفت: فرمانداری بعنوان یک نهاد هماهنگ کننده در سطح شهرستان است ولی گاها بعصی از نهادها و ادارات به جهت غفلت در عملکردموجب ورود مستقیم فرمانداری به عملکردها می شود.

وی یکی از عملکردهای فرمانداری را نشست مستقیم با با مردم در سطح محلات و روستاها نام برد که این عمل موجب از بین بردن واسطه ها و ایجاد اتاق شیشه ای جهت ارتباط با مردم دانست.

وی در رابطه با بیمارستان امیرالمومنین  و علی الخصوص بهش آنژیوگرافی شهرستان گفت:اهمیت دادن به سلامت و درمان مردم از وظایف شرعی و دولت می باشد ودر باره بیمارستان ضمن حضور و بازدیدهای مدام از بیمارستان با مدیران ارشد استان در باره تقویت بخش آنژیوگرافی  و پیگری برگزاری مناقصه در جهت واگذاری این بخش مهم به بخش خصوصی از سوی دانشگاه علوم پزشکی است تا زودتر این ذغدعه مردم رفع شود.

فرماندار کردکوی همچنین تاکید کرد:این شهرستان از نظر ایجاد امنیت و پیگری موارد امنیتی جز شهرستانهای رتبه اول استان می باشد.

وی پیگیری طرح آسفالت شهرک های مسکن مهر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی  لستان را از این دست کار ها نامید.

مولایی فر سرکشی از ادارات سطح شهرستان جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را لز یوی لز مطالبات  مردم عنوان کرد

وی حمایت از مدیران فعال و کوشا را از وظایف فرمانداری دانست و نسبت به کوتاهی وقصور در شرح وظایف بعضی لز ادارات را تذکرداد.

فرماندار شهرستان کردکوی همچنین از رسانه ها خواست تا با ارتباط با فرمانداری جز بازوی اجرای فرمانداری باشند تا فرمانداری دقیقا از حق و حقوق مردم دفاع کند.

مولایی فر  اجرای برنامه ملاقات نستقیم با مردم را یکی از امورات شفاف سازی دانست.

وی اعلام کرد بزودی عملکرد فرمانداری و ره آورد سفر جناب دکتر رئیسی و دولت سیزدهم  به استان وشهرستان را اعلام خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کردکوی از پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان  و نشریات وابسته  به آنرا بعنوان یک فضای رسمی اطلاع زسانی در سطح شهرستان کردکوی  و غرب استان جهت اطلاع رسانی به مردم و مدیران مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری رسانه ها می توان نسبت به انعکاس اخبار صحیح اطمینان پیدا کرد.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۵ ق.ظ

دیدگاه