دکتر احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان :نقش امدادگران به عنوان رزمندگان جان برکف همواره در دل تاریخ دفاع مقدس ماندنی و مثال زدنی است.

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه تعدادی از معاونین با حضور در منزل شهید  امدادگر محمد تقی عرب مفرد، با خانواده شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

البرز گلستان/دکتراحمدی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه رهبری مدبرانه و الهی حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی مردان و زنان این مرز و بوم به پیروزی رسید. انقلابی اسلامی که با خون سرخ شهیدان باید آن را مشق کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب و ایجاد نظامی اسلامی مبتنی بر حق و حقیقت، جنگی تماما نظامی و با مشارکت بسیاری از کشورها بر جمهور نوپای اسلامی ایران تحمیل گشت؛ که با حضور جوانان و مردان و زنان در خط مقدم، دفاعی مقدس و ماندگار را در تاریخ جهان ثبت گردانید. دفاعی که پس از گذشت۳۶ همگان با افتخار و بالندگی از آن یاد میکنند.

وی ضمن اشاره به حضور فعال اقشار مختلف در پشت خط مقدم و جانفشانی امدادگران عرصه جهاد و شهادت؛ خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس هر کس سهمی دارد که در این میان نقش امدادگران به عنوان رزمندگان جان برکف همواره در دل تاریخ دفاع مقدس ماندنی و مثال زدنی است.

دکتراحمدی در پایان گفت: جمعیت هلال احمر گلستان بر خود میبالد که در راه تلاش و خدمت به مردمان فهیم گلستان در صحنه های مختلف، همواره از شهدا الهام و تأسی می جوید، که یقین داریم با امدادهای الهی در تمامی لحظه ها همراه و یاور ما هستند. از شما خانواده های والا مقام شهدای عظیم الشأن می خواهیم که برای موفقیت در این مسیر با دعای خیر خویش ما را مورد عنایت و محبت خویش قرار دهید.

گفتنی است که جمعیت هلال احمر گلستان مزین به ۷ شهید امدادگر است که در هشت سال عشق و حماسه و ایثار؛ جان ناب خویش را نثار ولایت و سرزمین پاک ایران گردانیده اند.

1454928218_img_9288

1454928480_img_9298

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

دیدگاه