سردارمیرفیضی فرماندهی انتظامی گلستان در رزمایش اقتدار و ایثار : به مردم این اطمینان را می‎دهیم . پلیس با تمام توان خود با متخلفین برخورد خواهد کرد.

البرز گلستان/در راستای ارتقاء سطح امنیت در جامعه در طی ۴۸ ساعت گذشته رزمایش اقتدار و ایثار در استان گلستان رقم خورد و بر اساس این رزمایش ۲۰ درصد جرائم خشونت آمیز کاهش پیدا کرد.

سردار سید محمود میرفیضی فرماندهی انتظامی استان گلستان در این خصوص و در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به درخواست‎ها و مطالبات مردم از نیروی انتظامی دارند این رزمایش را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته طرح‎های مختلفی در قالب ۱۷ آیتم از جمله جمع آوری معتادین خیابانی، برخورد با خورده فروشان مواد مخدر، برخورد با بی خانمان‎ها، ارازل و اوباش،طرح عفاف و حجاب برگزار کردیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در طی ۴۸ ساعت گذشته و با اجرای رزمایش اقتدار پلیس توانست با یک برنامه شبانه روزی با افراد مخل نظم و امنیت، مواد مخدر و سلاح غیر مجوز صورت گرفت.

سردارمیرفضی با بیان اینکه در طی دو روز گذشته ۶۹۰ نفر در حوزه‎های مختلف دستگیر شدند، گفت: ۴۰ قبضه سلاح، ۹۰ کیلو مواد مخدر، ۱۹۱ نفر در راستای مزاحمت نوامیس، ۲۳۹ نفر در قالب خورد فروشان و معتادان ولگرد، ۱۹ دستگاه عنوان وسایل نقلیه سرقتی، ۱۱۰ فقره عنوان سرقت را در طی این دو روز کشف کردیم.

وی با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت، گفت: ما به مردم این اطمینان را می‎دهیم که پلیس با تمام توان خود با متخلفین برخورد خواهد کرد.

334117_720

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه