مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گلستان خبر داد: افتتاح ۴ پروژه در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۷۳۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و سرمایه گذار بخش خصوصی

البرز گلستان/ همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۴ پروژه شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اعتباری بالغ بر ۷۳۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و سرمایه گذار بخش خصوصی بصورت متمرکز و با حضور استاندار گلستان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت اجرای اصلاح و توسعه ۱۹هزار متر از شبکه آب استان که از این مقدار ۱۳ هزار متر اصلاح شبکه و ۶ هزار متر توسعه شبکه بوده با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین پروژه های این شرکت بشمار می رود که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

مهندس محمد هادی رحمتی تصریح کرد: حفروتجهیز ۲ حلقه چاه آب شرب و خط انتقال به طول ۶ کیلومتر  در شهر علی آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیون ریال و حفروتجهیز یک حلقه چاه آب شرب مسکن مهر و خط انتقال به طول ۲ کیلومتر در شهر دلند  با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های در دست اقدام شرکت آبفا گلستان افزود طرح ایجاد تاسیسات آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان با پیشرفت ۶۵ درصدی و با اعتبار بالغ بر ۳۰۳ میلیارد ریال و نصب انشعاب فاضلاب شهرهای گرگان ،بندرگز،بندرترکمن ،کردکوی و گنبد به روش فاینانس جاری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان ازدیگر طرح های در دست اقدام این شرکت را ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای آق قلا و علی آباد کتول با استفاده از فاینانس داخلی (ماده ۵۶) با اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد تومان بیان کرد ./ روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه