ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در جمع جوانان کلاله: اگر جوانان در انتخابات متحد باشند، ما یک حماسه ملی را خواهیم داشت

البرز گلستان/صبح امروز همایش جوانان و انتخابات در فرمانداری کلاله با حضور محمود ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان و علی نصیبی مشاور جوان استاندار و برزگر فرماندار کلاله برگزار شد

مهندس ربیعی در ابتدا با طرح چند سوال که ما جوانان را برای چی می خواهیم؟ و در ایجاد یک حماسه چفدر اختیار به جوانان داده می شود؟، به سخنان خود ادامه داد.

وی بیان کرد: باید روی مبنای اینکه باید فهم دقیقی از هم داشته باشیم، کار کنیم تا به موفقیت دست یابیم و نباید از جوان به عنوان وسیله استفاده کنیم بلکه باید از جوانان برای تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت بر اجرا استفاده شود.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد: جوان نباید در ارائه دیدگاه های خود ترس داشته باشد و باید وارد بحث های چالشی تری شوند ومن امروز خود را برای مباحث چالشی تری اماده کرده بودم.

وی تصریح کرد: حق گرفتنی است و باید یاد بگیریم حق خود را از مسیر خود بگیریم مخصوصا در کشور ما که نظام جمهوری اسلامی است باید از راه قانون حق خود را بگیریم.

 ربیعی اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش در جهان است و اگر انقلاب اسلامی هیچ اثر مثبتی نداشته باشد، همین که شهروندان می توانند نمایندگان راخود را انتخاب کنند، یک برکت است.

وی یاداور شد: در سال های گذشته آماده اتفاقات بودیم ولی با هوشمندی رهبری و مدیریت دولتمردان بمب بست ها برداشته و جلوی اتفاقات گرفته شد.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد: ما مجری انتخابات هستیم و تنها دغدغه ما حضور حداکثری است و هر چه تنوع کاندیداها زیاد باشد، تنوع انتخاب نیز بیشتر است و شاید برای افراد عدم احراز شده رایزنی هایی انجام شود.

وی گفت: با شرایط فعلی اگر جوانان در انتخابات متحد باشند، ما یک حماسه ملی را خواهیم داشت و این رای دو برد داخلی وخارجی دارد و باید در انتخاب خود از خوب و خوبتر، خوب تر را انتخاب و از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم ودر بازی سیاسی قهر معنا ندارد و قهر پایانی بر سیاست است و باید همه در پای صندوق های رای حضور گسترده داشته باشند.

قبل از سخنرانی مهندس ربیعی مشاور جوانان فرمانداری کلاله با بیان برخی از فرمایشات امام راحل(ره) خواستار توجه مسئولین به قشر جوان شد

rabeiee_3rabeiee_2

نوشته شده توسط مسلم افتخاری در یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۷ ب.ظ

دیدگاه