ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان درشورای علمی نخبگان استان:حاصل پیشرفت و تحرک رقابت است

ربیعی:هرجا رقابت کردیم توانستیم استعدادهای بیشتری را پیدا کنیم .

البرز گلستان/سومین جلسه شورای علمی نخبگان استان گلستان عصر امرروز به ریاست ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان . قدمنان مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری و مدیران دستگاههای اجرائی و دانشگاههای استان در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان برگزار گردید .

در این نشست مهندس ربیعی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و رئیس شورای علمی نخبگان گلستان هدف اصلی این بنیاد را شناسائی . رشد و شکوفائی استعدادهای نام برد که در جامعه امروز حضور دارند و یا می توانند حضور داشته باشند.

وی ضمن اینکه تولید نخبگی را حاصل شناسایی،استعداد یابی،رشد و شکوفایی میدانست اظهار داشت :کار مربوط به شناسائی استعدادها و تلاش در جهت رشد وکمک در شکوفایی یک کار زیر بنایی و زیر ساختی است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ضمن تقسیم بحث نخبه به دومقوله ابراز داشت :بعضی نخبه هستند در ورزش،سیاست،علم،اخلاق و…ولی مهمتر از آن شناسایی کسانی است که میتوانند نخبه شوند و استعداد آن را نیز دارند.
وی در ادامه ضمن بیان اینکه رقابت یکی از راههای موفقیت  در بحث نخبه پذیری می باشد  خاطر نشان کرد: هرجا رقابت کردیم توانستیم استعدادهای بیشتری را پیدا کنیم .

وی تصریح کرد: حاصل پیشرفت و تحرک رقابت است.

ربیعی ضمن در پیش رو بودن انتخابات و رقابت کاندیداها در آن  بیان داشت : اگر در انتخابات رقابت باشد می توانیم مجلسی موفق داشته باشیم و این رقابت می تواند خروجی یک مجلس موفق باشد.

وی همچنین از وجود یک بانک اطلاعاتی نخبگان در استان نام برد و از برگزاری اولّین جشنواره رویش با حضور نخبگان و استعداهای برتر استان در فصل بهار ۹۵ خبر داد.

رئیس شورای علمی نخبگان استان از اعضای علمی این شورا خواست بحث نخبگان  جامعه را از سمت ذهنی به سمت عملیاتی سوق بدهند  و اظهارداشت : باید علم و دانائی محور در مسیر کار باشد و  علم را به تولید ثروت برسانیم.

وی همچنین علم را مقوله ای برای تحول جامعه دانست.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در خاتمه ابراز داشت : تصمیماتی که در این نشست ها  گرفته  می شود باید منجر به خروجی خوبی شود که ما را به نقطه هدف برساند.

IMG_6970

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۴ ب.ظ

دیدگاه