حجت الاسلام دکتراحمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) زنگ انقلاب در گلستان به صدادر خواهد آمد

البرز گلستان/حجت الاسلام دکتر احمد رضا احمدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اجرای گرامیداشت برنامههای استقبال یوم الله ۱۲ بهمن ماه استان گلستان با بیان اینکه راس ساعت ۹٫۳۳ دقیقه و همزمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی(ره) زنگ انقلاب در استان گلستان به صدا در خواهد آمد، گفت: در روز ۱۲ بهمن ماه به صورت استانی در فرودگاه گرگان مراسم استقبال از ورود امام(ره) به کشور را در راس ساعت ۸٫۳۰ دقیقه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مدرسه ۱۲ فروردین شهرستان گرگان و با حضور مسئولان استانی زنگ انقلاب در راس ساعت .۳۳ دقیقه نواخته خواهد شد، ابراز داشت: برنامه‎های فرهنگی متنوعی از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: در مراسم استقبال نمادین حضرت امام(ره) به کشور با حضور مسئولان استانی از سمت فرودگاه گرگان به گلزار شهدا عزیمت خواهیم کرد و در طی این مسیر برای نخستین بار رژه اسب‎ سواران ترکمن و همچنین رژه موتور سواران، ماشن‎های کلاسیک قبل از انقلاب اسلامی را خواهیم داشت.

دکتراحمدی با بیان اینکه در طول مسیر مراسم استقبال مردمی مردم روستای محمد آبا گرگان را خواهیم داشت، ادامه داد: دو ایستگاه صلواتی در طول این مسیر در نظر گرفته شده و همچنین مسئولان در انتهای مسیر به گلزار شهدا خواهند رفت و مراسم با تجدید پیمان با امام(ره) و آرمان‎های شهدای انقلاب اسلامی به پایان خواهد رسید.

وی بیان داشت: در راستای بزرگداشت و برنامه‎های ۱۲ بهمن ماه و گرامیداشت ورود امام(ره) به کشور امروز نشستی با مسئولان اجرایی ستاد گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه برگزار شد.

IMG_9593

IMG_9561

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۸ ب.ظ

دیدگاه