معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :اهتمام ویژه دانشگاهها به احیاء امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش گروه امر بمعروف پایگاه خبری البرز گلستان جلسه شورای تامین دانشجویی استان گلستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و با حضور طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار وسایر اعضای شورا برگزار گردید

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مبارزه با استکبار یکی از خطوط اصلی نظام است، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال را با قوت و قدرت، برگزار خواهیم کرد.

“علی اصغر طهماسبی افزود:همه موظف به رعایت خطوط قرمز نظام و پایبند به قانون اساسی هستیم و باید بیاموزیم که به طرف مقابل و حتی منتقدین خود نیز احترام بگذاریم.

طهماسبی ادامه داد: تأکید مجدد داریم تا مسئولان دانشگاهها حتماً سخنرانان دعوت شده به میتینگ ها و تشکلهای سیاسی دانشجویی را توجیه نمایند که در هر جایگاهی که قرار دارند، به هیچ عنوان حق زیر پا گذاشتن و عبور از خطوط قرمز نظام را نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: دوره بد اخلاقی در کشور به سر آمده و در برهه حساسی قرار داریم که منطقه خاورمیانه و بیرون مرزهای ما سراسر جنگ و درگیری است، بنابراین باید توجه داشته باشیم که سخنی که به میان می آوریم، حساسیت زا و چالش برانگیز نباشد.

وی خاطرنشان کرد: هر سخنرانی که به دعوت گروهها و تشکل های سیاسی مختلف به استان می آید باید نسبت به سخنان خود مسئول و پاسخگو باشد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پایان از رؤسای دانشگاههای استان خواست، اهتمام ویژه ای به احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاهها داشته باشند.

همچنین قبل از سخنان طهماسبی ،دکتر ریاحی رییس دانشگاه ضمن خیرمقدم و برشمردن فاجعه دلخراش منا و صدماتی که در این فاجعه به دین وارد شد گفت: همه ما باید تلاش کنیم از فرصت حضور جوانان در محیط های دانشگاه استفاده کنیم

وی افزود:ناچاریم با توجه به شیوع افراطی گری درمنطقه از تمامی ظرفیت های اساتید بخصوص اساتید گروه های معارف اسلامی برای ایجاد مبانی فکری درست برای دانشجویان استفاده نماییم تا آسیب های تهاجم فرهنگی راکاهش دهیم

سیدعلی میرباقری، رئیس اداره سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این جلسه به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها بصورت منظم تاکید کرد

دکتر احمدی معاون دانشجویی و فرهنگی نیز ضمن معرفی واحد های دانشگاه گزارشی از وضعیت خوابگاههای دانشجویی دانشگاه ارایه کرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۶ ب.ظ

دیدگاه