حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در گلستان:امیدواریم با انتخاب مدیرعامل جدید این جمعیت در استان خدمت بیشتر و موثرتررا شاهد باشیم

البرز گلستان/مراسم معارفه دکتر سید حسین احمدی مدیر عامل جدید هلال احمر استان گلستان  امروز با حضور معاون استاندار و مدیران اجرائی استان و حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشورو کتابدار مدیر کل بازرسی و اریابی عملکرد و بررسی شکایات هلال احمر و جمع زیادی از نیروهای داوطلب و جوانان هلال احمر گلستان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزارگردید.

مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور،  گفت: همدلی در مجموعه از هر چیزی برای ما با ارزش تر است و باید به ارزش های انسانی بیش از پیش توجه شود، این مسئله یکی از مهمترین اصول جمعیت است.

 وی افزود: باید به جوانان و نیروهای داوطلبی که خالصانه خدمتگزاری می کنند، توجه شود. هرچند معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان یکی از برترین و بهترین معاونت ها در سطح کشوراست.

 حبیبی سپس  بیان کرد:: امیدواریم با انتخاب مدیرعامل جدید این جمعیت در استان  خدمت بیشتر و موثرتر را سبب شود.

 وی در باره اهداف هلال احمر اظهار کرد:: هدف جمعیت از جذب جوانان، جلب مشارکت آنها، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ظرفیت ها است.

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با تأکید براینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد کاملاً غیرسیاسی است، تصریح کرد: براساس اصول مترقی هفتگانه این نهاد، فعالیت و اقدامات ما در جمعیت باید براساس اصل بی طرفی و بی غرضی باشد.

 وی گفت: ما با همه گروه ها در تعامل هستیم و انتصاب جدید نوید روزهای خوبی را برای این استان می دهد و امیدواریم هماهنگی خوبی در این راستا در گلستان شکل بگیرد.

  حبیبی با بیان اینکه ما همگی وارث خدمات و زحمات گذشتگان هستیم و به مرور زمان ارزش افزود ایجاد می شود بیان کرد: امیدواریم این آمدن و رفتن ها موجب ایجاد ارزش افزوده شود و آقای دکترحسین احمدی، مدیرعامل جدید بتواند ادامه دهنده کارهای خوب مدیرعامل قبلی باشد.

 وی با بیان اینکه باید به نیروی انسانی داوطلب توجه کرد، افزود: این جمعیت براساس یک اصول تشکیل شده و متشکل از کسانی است که نمی توانند درد و رنج دیگران را تحمل کنند و برای رفع آنها پیشقدم می شوند.

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اصول ما بر بی طرفی و بی غرضی است، اشکالی ندارد که افراد دارای وجهه سیاسی باشند اما نباید سیاسی عمل کرد.

 وی در خاتمه دکتر سید حسن احمدی را از مدیران کار کشته که دارای شرایط و سوابق علمی و عمیق می باشد.

IMG_6941

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۳ ب.ظ

دیدگاه