نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی ناجا: نیروی انتظامی در دل مردم است و در متن جامعه حضور دارد

البرز گلستان/نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برای برقراری امنیت نیاز به حضور مردم است و روحانیت می توانند با نفوذ در دل جامعه مردم را در برقراری امنیت همراه کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی ناجا، ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در استان گلستان، اظهار کرد: اگر افرادی که مدیریت یک مجموعه را بر عهده دارند خود خیرخواه باشند روی زیر مجموعه تاثیر می گذارد و عملکرد دستگاه هم ارتقاء می یابد.

وی در ادامه حدیثی از پیامبر (ص) نقل کرد و افزود: دو دسته اند که اگر اصلاح شوند جامعه درست می شود و آن دو دسته علما و امرا هستند.

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی و نیروهای مصلح در دیدگاه مردم تقاوت زیادی دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در دل مردم است و در متن جامعه حضور دارد.

امام جمعه گرگان توجه به ظاهر نیروی انتظامی را بسیار مهم دانست و گفت: نیروهایی که در جامعه حضور دارند باید ظاهری آراسته و منظم داشته باشند.

وی خواستار همراه کردن مردم برای کاهش جرایم شد و افزود: در گلستان ۳۰۰ کیلومتر مرز داریم و برای برقراری امنیت مرز نشینان تاثیر زیادی دارند.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری خواستار حضور روحانیت در بین مردم بخصوص مرز نشینان شد و اظهار کرد: روحانیت باید به دل مردم نفوذ کند تا مردم همراه شوند.

در ابتدای این نشست، سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده انتظامی ناجا هم رتبه گلستان در کشور را خوب ارزیابی کردو گفت: گلستان رتبه دو رضایت عمومی، رتبه هفتم سلامت اداری و رتبه ۱۰ عملکرد را در کشور دارد.

سردار مومنی امکانات گلستان را کمتر از رتبه ها دانست و گفت:موقعیت گلستان با توجه به ساختار جمعیتی در کشور مناسب است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۰ ق.ظ

دیدگاه