مراسم تکریم و معارفه سرپرستی حراست و سرپرستی پایانه مرزی اینچه برون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزارشد

کدخبر:۶۸۲۸۹

البرزگلستان درمراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان مطرح شد:

پیشگیری و صیانت، نگاه حراست

معاون اموراستان های حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گرگان گفت: نگاه ما در حراست، پیشگیری و صیانت است تا اعتماد و همراهی مجموعه و مردم را جلب کنند.

کجوری در آیین تکریم و معارفه ریاست حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور نماینده حراست کل گلستان و معاونین و روسای ستادی اداره کل افزود: اقتدار و مهربانی، خط مقدم و در میدان بودن، ایده و کمک دادن نیز بخشی دیگر از ویژگی ها و شاخص های حراست است.

به گفته وی، در سنوات اخیر بدلیل اشراف کامل نیروها و تخصص آنها در این بخش و با نگاه صیانت و پیشگیری به سمت مهندسی شدن حراست رفته ایم.

وی با اشاره به اینکه براساس شاخص های ارزیابی عملکرد استان ها، حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان جزو سه استان برتر کشور شناخته شده ،ادامه داد: حضور دکتر مصدقی مدیرکل مجموعه را بدلیل تغییرات بوجود آورده در استان و مدیر حراست پذیر و اهمیت به دیدگاههای حراست باید مغتنم شمرد.

عالمی نماینده حراست کل گلستان نیز در این مراسم، اقتدار و پای کار بودن را از خصوصیات اصلی و مهم حراست ها بیان کرد و گفت: تداوم فعالیت ها و موفقیت های بدست آمده در این بخش مستلزم کار جهادی و تعامل و همراهی با مجموعه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم در این مراسم با ارائه گزارشی از اجرای طرح های مختلف و مناسبتی از جمله اربعین، ۲۸ صفر، راهداری ضربتی و زمستانی و غیره و تجلیل مقامات ارشد استانی و کشوری، اظهارداشت: تغییرات اداری براساس شاخص هایی نظیر شایستگی و در جهت انجام تکالیف اداری صورت می گیرد و اجتناب ناپذیر است.

عادل مصدقی، حراست و مرز اینچه برون را از بخش های حساس و مهم بیان کرد و گفت: با این تغییرات، نفس و روحی تازه در این بخش ها دمیده شد تا شناسایی فرصت ها و تهدیدها و پیشگیری از آسیب و رونق اقتصادی استان که مهمترین تکالیف آنهاست بیش از گذشته منجر به ارائه خدمات ارزنده به مردم و جامعه هدف شود.

در این جلسه، حکم ابلاغ فیروز آرمان پور رئیس سابق حراست به سرپرستی پایانه مرزی اینچه برون و سید محسن میرصالحی مدیر سابق مرکز مدیریت راهها به سرپرستی حراست اداره کل اعطا و از زحمات آنها تقدیر شد.

روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه