ربیعی معاون توسعه ومدیریت نیروی انسانی استانداری گلستان در شورای اداری بندرگز:بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و این چیزی است که دنیا آنراپذیرفته است

البرز گلستان/دهمین نشست شورای اداری بندرگز در سال ۹۴ با حضورربیعی  معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری گلستان  میرزائی فرماندار بندرگز و مدیران اجرائی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار گردید.
در این نشست ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در باره اهمیت شورای اداری اظهار داشت : شورای اداری بزرگترین ،تاثیرگذارترین و جامع ترین شورای هر شهرستان است و به عبارت دیگر شورای ابلاغ سیاست های دولت مرکزی به مجموعه حوزه جغرافیایی و سرزمینی شهرستانهاست .
ربیعی در ادامه افزود : شورای اداری ، شورای هدایت راهبردی هر شهرستان است که مباحث کلان در آن بحث می شود و دیدگاههای مدیران مطرح می شود تا در مورد مباحث مختلف در شهرستان گام بردارند و از این نظر شورای اداری را شورای مادر شهرستانها می شناسیم .
وی سپس در باره ارتباط مردم با مدیران ابراز داشت  : این که مردم جه توقعی از مسولین دارند و مسولین جه وطیفه ای نسبت به مردم دارند سوالی است که باید همه مدیران از خود بپرسند .
معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری گلستان ضمن بیان اینکه  وظیفه کلی دولت ارائه خدمات به مردم است افزود: دولتها تشکیل شدند تا به مردم و همه کسانی که زیر پرچم آن دولت زندگی می کنند خدمت کنند ، پس جوهره و ذات تشکیل دولتها خدمت رسانی به مردم است .
ربیعی درباره وظیفه ملت نسبت به دولت بیان داشت : وظیفه ملت ها پشتیبانی و همراهی با دولت هاست و این رابطه دوسویه است .
وی درادامه در باره معنی و مففهوم توسعه ابراز داشت  : توسعه یعنی رفاه عمومی جامعه که در ارتباط ملت و دولت شکل می گیرد .

معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری گلستان با توجه به درپیش بودن دو انتخاب مهم اظهار داشت  : در نظام سیاسی جمهوری اسلامی پایه این احساس تعلق و ارتباط بین دولت و ملت در انتخابات شکل می گیرد و مردم با حضور در انتخابات جه به عنوان کاندیدا و داوطلبین و چه به عنوان شهروندانی که رای میدهند و چه هیات های اجرایی که از بین مردم مدیریت انتخابات را به عهده می گیرند و چه ناظرانی که نظارت می کنند همه این رابطه دوسویه را شکل می دهند.
ربیعی با اشاره به استقبال  داوطلبین در این دوره از انتخابات  و رشد ۲۳۰ درصدی کاندیداها گفت : این نشان دهنده اعتماد و ارتباط بین دولت و ملت بیش از گذشته است .
وی افزود : مدیران و کارکنان دولت موظفند بر اساس ماده ۱۱ قانون تمام اختیارات خود را در بحث انتخابات در اختیار مجریان و فرمانداران بگذارند و دولت و ملت و کاندیداها موظف به تمکین قانون هستند وباید رضای خداوندو خدمت به خلق را مدنظر قراردهند .
ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان همچنین خاطر نشان کرد و گفت : در کشورما پس ازگذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب وبرگزاری ۳۳ انتخابات بزرگ و حماسی نشان دهنده این است که مردم از دولتها حمایت کرده اند و بزرگترین دموکراسی جهان در ایران اجرا می شود و این چیزی است که دنیا آنراپذیرفته است .

وی در خاتمه در باره موفقیت دیپلماتهای کشور ما در توافق هسته ای اعلام کرد :حضور مقتدرانه دولت در مذاکرات نشان دهنده عمق استراتژی جمهوری اسلامی و بازی سازی و بازی گردانی دیپلمات های ایرانی حاکی از خردمندی و هوشمندی رهبری و به برکت خون شهداست .

 

photo_2016-01-16_22-53-16

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۲ ب.ظ

دیدگاه