مهندس علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر: کار انتخاباتی، حزبی و جناحی در هلال احمر ممنوع است؛ چرا که این نهاد مردمی دارای حرمت و ارزشی والاست که امور سیاسی در آن جایگاهی ندارد

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مردم در حوادث، سختی ها و تلخ کامی های روزگار با جمعیت هلال احمر و اهداف بشردوستانه آن به خوبی آشنا هستند تصریح کرد : نقش بی بدیل خدمت بی منت به مردم در مجموعه سازمان داوطلبان این نهاد مردمی بر هیچ کس پوشیده نیست.

البرز گلستان/ مهندس علی اصغر احمدی در بازدید از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۹ ماه از حضور بنده در سمت دبیرکل این جمعیت می گذرد، گفت: وقتی به این جمعیت می نگری در می یابی که افراد جامعه چگونه خالصانه در این جمعیت فعال و آن را از خود می دانند .
وی با بیان اینکه مردم در حوادث، سختی ها و تلخ کامی های روزگار با جمعیت هلال احمر و اهداف بشردوستانه آن به خوبی آشنا هستند، تصریح کرد: نقش بی بدیل خدمت بی منت به مردم در مجموعه سازمان داوطلبان این نهاد مردمی بر هیچ کس پوشیده نیست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این جمعیت رسالت خطیر و سنگینی بر عهده دارد، افزود: جمعیت هلال احمر ایران یکی از ۱۹۰ کشور عضو فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر است و بر این اساس قانون اساسنامه این جمعیت برای انجام فعالیت های امدادی و بشردوستانه تدوین شده است.
به گفته وی، اولویت نخست جمعیت هلال احمر امدادونجات است و در استخدام پیش روی این جمعیت بیشترین ظرفیت ها به جذب نیروهای صف در پایگاه ها و شعب اختصاص داده شده است.
مهندس احمدی با بیان اینکه سازمان داوطلبان پایه ای برای جمعیت هلال احمر محسوب می شود، تاکید کرد: این سازمان گلوگاهی برای ایجاد ارتباط میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.
وی ادامه داد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بایستی بر اساس نیاز جامعه کارهای در دست اجرای این سازمان را اولویت بندی کرده و نسبت به انجام آن اقدام کند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کار داوطلبانه در این سازمان را امری الهی دانست و گفت: بر اساس رهنمودهای مولای متقیان علی (ع) “انسان ها در دین با یکدیگر برادر و در خلقت با یکدیگر برابرند” که این خود نمود واقعی کار داوطلبانه در جمعیت هلال احمر است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی کشور، تاکید کرد : کار انتخاباتی، حزبی و جناحی  در هلال احمر ممنوع است؛ چرا که این نهاد مردمی دارای حرمت و ارزشی والاست که امور سیاسی در آن جایگاهی ندارد./روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۱ ق.ظ

دیدگاه