مدیرکل ثبت احوال گلستان در دیدار با فرماندار کردکوی: ثبت احوال به عنوان یک سازمان بنیادی و با خدمات گسترده در سطح کشور می باشد

ظهر امروز حسن وفایی مدیرکل ثبت احوال استان با هیات همراه با مجتبی جمالی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

البرز گلستان//مجتبی جمالی نیز ضمن خرسندی از حضور ایشان و هیات همراه به اهمیت کار ثبت احوال به خصوص در زمینه برنامه ریزیهای کلان و خدمات ثبت احوال به خصوص در مناطق محروم به مردم عزیز بسیار با ارزش بر شمردند و زحمات کارکنان ثبت احوال را قابل تقدیر دانستند .

فرماندار کردکوی رئیس مرکز حوزه انتخابیه کردکوی با اشاره به جایگاه و نقش ثبت احوال خصوص در انتخابات و موضوع ثبت به موقع وقایع حیاتی چهارگانه را بسیار با اهمیت عنوان نموده و خواستار مساعدت در زمینه ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر با اعضای هیات اجرایی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شدند تا شاهد انتخاباتی پرشور و حماسه حضور حداکثری در انتخابات ۷ اسفند باشیم.

در ادامه وفایی با عنوان اینکه ثبت احوال به عنوان یک سازمان بنیادی و با خدمات گسترده در سطح کشور می باشد افزود : خدمات ارائه شده از سوی ثبت احوال همچون ارائه کارت ملی هوشمند نیازمند حمایت و تأمین اعتبار و همکاری سایر ارگانها همچون فرمانداری ها می باشد.

شایان ذکر است این دیدار جهت آشنایی هر چه بیشتر از برنامه ها و فعالیتهای اداره کل ثبت احوال و همچنین ارائه آمار های جمعیتی شهرستان در سال ۹۳ و ۳ ماهه اول ۹۴ بوده است. از سایر موارد مورد بحث در این جلسه میتوان به چگونگی دریافت کارت هوشمند ملی از سوی شهروندان این شهرستان و همچنین  وضعیت و آمار ولادت، وفات و طلاق  اشاره نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه