جمالی فرماندار شهرستان کردکوی و رئیس مرکز حوزه انتخابیه غرب گلستان در مراسم ازدواج زوج های جوان :اگر انتخاب آگاهانه باشد و فرد اصلح باشد وضعیت بهتر از این می شود

البرز گلستان /مراسم ازدواج ۷۰ زوج جوان  پنجشنبه با حضور جمالی فرماندار شهر ستان جعفری معاون کمیته امداد استان  بسطامی شهردار وروحانی فر بخشدار مرکزی کردکوی و مسئولین اداری شهرستان کردکوی با مدیریت  کمیته امداد امام خمینی (ره) و با مشارکت خیرین و موسسات خیریه در تالار پارتیان کردکوی برگزار شد.

در ابتدا جمالی فرماندار شهرستان کردکوی ضمن اهمیت امر ازدواج در دین مبین اسلام .تکریم و ترویج امر ازدواج را یکی از مسائل مهم دین اسلام نام برد.

وی در ادامه ضمن اهمیت انجام این امر خیر اظهار داشت: طرح مشارکتی کمک به امر ازدواح که ۵۰درصد آن توسط خیرین این امر و ۵۰درصد از طریق کمیته امداد حضرت امام (ره) پرداخت می شود بسیار طرح مثبتی می باشد

وی در ادامه تاکید کرد: ما در باره اجرایی کردن این طرح حاضریم به میدان بیاییم و پیگیری کنیم.

جمالی  پیروزی انقلاب ۵۷ و ایجاد نهاد کمیته امداد در اوایل اسفند ماه رااز نگاه و روح بلند حضرت امام نام برد.

و بیان کرد: همه جا امام (ره) در سخنانانشان از محرومین و مظلومین نام می برد.

فرماندار شهرستان کردکوی  سپس به انتخابات ۷اسفند سالجاری اشاره کرد و گفت: انتظار این است که ما یک مجلس قوی با نماینده قوی داشته باشیم و مردم تلاش کنند در انتخابات شرکت کنند.

جمالی در باره حضور مردم در تعیین سرنوشت خود اظهار داشت : نعمت بزرگ انقلاب حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان می باشد و این انتخاب باید آگاهانه باشد.

فرماندار کردکوی بسیاری از صحنه های مملکت را انتخاباتی نامید که مردم خودشان در سرنوشت خود دخیلند و اگر این انتخاب آگاهانه باشد و فرد اصلح باشد وضعیت بهتر از این می شود.

وی در خاتمه از مردم خواست خارج از بحث قومیتی و محلی گری و سیاسی آگاهانه و مسئولانه تصمیم بگیرند .

IMG_0812

IMG_0813

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه