تراکتور با ستاره‌های جدید مدعی می‌شود؟

فوتبال ایران > لیگ برتر – تراکتورسازی تبریز در فصل چهاردهم شرایط جدیدی را تجربه خواهد کرد.

این موضوع را از اخبار اطراف باشگاه می‌توان فهمید. رسول خطیبی تمام وقت در حال بررسی شرایط بازیکنان است و می‌خواهد یک لیست پرستاره و یک تیم امیدوار بسازد تا در فصل جدید هم مدعی باشد، باشگاه نیز در پی تغییرات کادرفنی، در حال تسویه‌حساب با بازیکنان و ساختن یک تیم جدید برای لیگ چهاردهم است.

اولین خبر از تراکتوری‌ها اینکه از امروز، تماس مسئولان باشگاه با بازیکنان مدنظر خطیبی به صورت جدی‌تری پیگیری خواهد شد. تراکتور در حال حاضر ۲۲ بازیکن دارد که برای رسیدن به ۱۸ بازیکن، خطیبی مجبور است روی نام ۴ بازیکن خط بکشد و از حالا باید بدانید ۴ بازیکن تراکتور رفتنی هستند. از سوی دیگر، ۶ بازیکن جدید به این تیم خواهند آمد به علاوه بازیکنان پایه. دومین مسئله، جذب بازیکن از پرسپولیس و استقلال است. طبق شنیده‌های ما، در لیست خطیبی چند بازیکن از سرخابی‌های پایتخت گنجانده شده که طی امروز و فردا تکلیف‌شان مشخص خواهد شد.

سومین خبر از تراکتور اینکه خطیبی اعتقاد دارد نباید به اسکلت تیمی که قهرمان جام‌حذفی شده، زیاد دست زد. با این حساب شاکله تیم با ۱۴ یا ۱۵ بازیکن اصلی حفظ می‌شود و با جذب ۶ بازیکن مؤثر و ستاره، تراکتور تقویت خواهد شد تا از حالا یک مدعی برای لیگ بعدی باشد.

خطیبی برای خرید بازیکنان جدید، یک نظر جالب دارد. او می‌گوید تنها مشکل تیم در فصل گذشته، بالا بودن میانگین سنی بازیکنان بود. به همین علت رسول با خود قرار گذاشته یک یا دو سال، میانگین سنی تیمش را کاهش دهد. یعنی بازیکنانی که به تراکتور می‌پیوندند، بازیکنانی جوان و مؤثر هستند.

برخی می‌خواهند بدانند آیا تیم رسول کاملاً بومی است یا نه؟ تراکتور نهایتاً یک یا دو بازیکن بومی می‌گیرد چون در سال اول، مدعی ماندن تراکتور در درجه اول اولویت است.
و در نهایت اینکه مربی جوان تراکتور به ما گفت: هواداران با حمایت‌های‌شان در این یکی، دو هفته، انرژی زیادی به من دادند. امیدوارم با جذب بهترین‌های فوتبال ایران و بستن یک تیم قدرتمند، از خجالت‌شان دربیایم. می‌دانم کارم خیلی سخت است اما من اهل جنگ هستم و یک تیم پاک، مدعی و قدرتمند می‌سازم.14-4-12-102525ss

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه