ساورچمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان در همایش گزینشگران استان :باید نیروهای توانمند، متخصص و ولایت‌مدار را وارد جامعه اداری کنیم

مدیر کل گزینش استانداری گلستان :اگر امروز با مسائل و مشکلاتی در ادارات مواجه هستیم به دلیل بی توجهی در بحث گزینش و ورود افراد نامناسب است

البرز گلستان/به مناسبت ۱۵دی سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱همایش گزینشگران استان گلستان امروز با حضور وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور به همراه حجت السلام ثقفی معاون ارزیابی عملکرد و فدائی مدیر کل تعیین صلاحیت هیات عالی گزینش ربیعی معاون نیروی انسانی استانداری وساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان ومهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و خانم دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان ودکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی وسایر مدیران اجرایی استان به مناسبت سال‌روز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید.

در این همایش ابتدا حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب با همه مشغله‎ها و برنامه‎هایی که برای یک انقلاب نوپا وجود داشت، اما مسئله گزینش را مدنظر قرار داد.

وی تاکید کرد: امام راحل با صدور فرمان تاریخی خود به بروکراسی نظام فهماند که اگر چند مسئله برای نظام اولویت دارد‌، یکی از این مسائل گزینش است.

مدیرکل گزینش استانداری گلستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز تعابیر بسیار بلندی در زمینه گزینش دارند، گفت: انتظاری که از حکومت علوی و رحمانی وجود دارد، این است که ارزش‎ها در بروکراسی نظام و سالم‎سازی محیط اداری از اهمیت برخوردار باشد.

حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی بر لزوم جدی گرفتن گزینش تاکید کرد و ضمن ابراز تاسف از اینکه گزینش منزوی شده است، افزود: نگاه حاشیه‎ای به گزینش خوب نیست، مقام معظم رهبری گزینش را به صراط تعبیر کردند، لذا باید کار کنیم که گزینش از حالت مظلومیت خارج شود.

وی گفت: سال گذشته پیشنهادی به وطنی دبیر هیئت عالی گزینش کشور ارائه کردیم که یک نماینده از هیئت عالی در استان به منظور هماهنگ‎کننده هسته‎های گزینش درنظر گرفته شود.

مدیرکل گزینش استانداری گلستان از شکل‎گیری شورای هم‎اندیشی در استان خبر داد و گفت: هم‎افزایی و هم‌پوشانی با تشکیل این شورا ایجاد شده است.

ساورچمنی افزود: باید نیروهای توانمند، متخصص و ولایت‌مدار را وارد جامعه اداری کنیم، اگر بدبختی‎هایی در جامعه وجود دارد به خاطر ورود افراد ناباب است، ما وظیفه داریم از افراد خوش‎فکر استفاده کنیم.

حجت‎الاسلام محمدمهدی ساور چمنی در خاتمه افزود: اگر امروز با مسائل و مشکلاتی در ادارات مواجه هستیم به دلیل بی توجهی در بحث گزینش و ورود افراد نامناسب است و باید بیش از گذشته به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.
وی همچنین خواستار اختصاص ردیف اعتباری برای گزینش استان ها، ارتقا جایگاه گزینش، حمایت برای تامین نیروی انسانی گزینش و ارتقا سطح گزینش شد.
۱۵ است.

IMG_0804

IMG_0810

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸ ق.ظ

دیدگاه