معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان: داعش بزرگترین و بی رحم ترین گروه تروریستی جهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: داعشی که امروز بزرگترین و بی رحم ترین گروه تروریستی در نیم قرن اخیر می باشد، مولود آمریکا و هم پیمانانش است.

“علی اصغر طهماسبی” در پنجمین جلسه کمیسیون دانشجویی استان که در دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد، افزود: سالها پیش امریکاییها برای مقابله با نیروهای شوروی سابق در افغانستان طالبان را بوجود آوردند و در سالهای بعد دیدیم که به بهانه مبارزه با همین گروه تروریستی خاک افغانستان را اشغال نمودند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان یادآور شد: از سه سال پیش امریکا و هم پیمانانش برای از بین بردن دولت مشروع بشار اسد در سوریه اقدام به تجهیز و تقویت گروههای تروریستی تکفیری در خاک این کشور نمودند، و حال می بینیم که آتش این عمل آنها، دامان خودشان را گرفته و زمانی که فرزند ناخلفشان اقدام به سر بریدن اتباعشان در عراق و سوریه و به خطر انداختن منافعشان در کردستان عراق نموده، داعیه جنگ با تروریسم را سر می دهند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و هم پیمانانش برای مبارزه با داعشی اعتلاف تشکیل می دهند که ساخته دست خودشان است، تروریسمی که ما از ابتدای پیروزی انقلاب با آن در حال مبارزه بوده ایم و هستیم و تا کنون بیش از ۲۰ هزار شهید در این راه تقدیم نموده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: این بر همگان آشکار است که یک گروه تروریستی با این تعداد نیرو، تجهیزات نظامی و توان مالی، یک شبه نمی تواند متولد شده باشد بلکه نتیجه تلاش سالیان سرویسهای اطلاعاتی کشورهای امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تبیین سیاستهای کلی علم و فنآوری توسط مقام معظم رهبری، تأکید کرد: انتظار ما از دانشجویان ، اساتید و همه اقشار دانشگاهی این است که به مسائل روز آگاه باشند و فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

طهماسبی با بیان اینکه استان گلستان یک استان قومیتی است، گفت: از تمامی عزیزانمان در دانشگاههای استان انتظار داریم تا با توجه به حساسیتهای قومی و مذهبی ، هوشیاری لازم را داشته باشند و با آگاهی از مسائل و تحولات روز کشور و منطقه از هرگونه اقدام و سخنی که وحدت مثال زدنی مردم استان را خدشه دار کند، دوری کنند.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانشگاهیان و دانشجویان، بیان داشت: امیدواریم در سایه شور و نشاطی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در فضاهای دانشگاهی ما بوجود آمده ، دانشجویان عزیز ما به عنوان آینده داران نظام مقدس جمهوری اسلامی، با علم اندوزی و کسب دانش در راه توسعه هر چه بیشتر کشور گام بردارند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان در پایان خاطرنشان کرد: هر دانشگاهی باید سند چشم انداز و جامع خود را تدوین کند و برنامه ها و اهداف خود را بر اساس همین سند چشم انداز به پیش ببرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۳ ق.ظ

دیدگاه