یادداشت/حکایت شورای شهرکردکوی وباز ماجرای تکراری صندلی پرحاشیه شهردار

کدخبر:۵۴۴۱۳

به گزارش البرز گلستان/در انتخاب شهردارکردکوی  حکایت‌ها و نقل‌قول‌های فراوانی وجود دارد اما آنچه که قطع به یقین از این نقل قول‌ها می‌توان نتیجه گرفت، اختلاف عمیق در بین اعضای شورا است

همین اختلاف‌نظرها در اولین تصمیم مهم و رسمی باعث ایجاد نگرانی‌های فراوانی در بین مردم شده است؛ چرا که شورایی که در اولین روزها طاقت نقدهای مخالف و موافق را نداشته باشد، چطور می‌تواند در ادامه مسیر موفق شود.

درکردکوی نیز مانند همه نقاط کشور، گذشته از اختلاف سلیقه و تفاوت دیدگاه در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی، فرهیختگان و متخصصان جوان و با تجربه خود را مورد قضاوت و گزینش مردم قرار داده‌اند که برآیند این قضاوت منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی این شهر هستند که با توجه به اختلاف دیدگاه، تفاوت نگرش و تنوع اندیشه می‌توانند در سایه همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی عمومی و با توسل به خرد جمعی و مشورت‌پذیری عمومی، بر همه مشکلات فائق آمده و روند رشد و توسعه منطقه را سرعتی مضاعف ببخشند.

مدیریتی که با مخالفت دوتن از ۵تن اعضای شورا را در پشت سر داشته باشد، همچون تیری خواهد بود که بدون نشانه‌روی از کمان رها شده و به طور قطع و یقین، به مقصد نرسیده و کمانگیر و کمان‌کشش را نیز متضرر خواهد کرد.

انتخاب یک شهردار با کمترین آرای مکتسبه می تواند هم ضرری برای شهردار منتخب باشد و هم اینکه شهر و شهرداری در ادامه کار با مشکلات عدیده اداری و مالی ومنابع انسانی دچار شود.

هر چند کاندیداهای شهرداری همه محترم می باشند و شهردار منتخب نیز از جوانان متعهد همین منطقه می باشد ولی سیگنالها  نشان دهنده آن است لابی های پشت صحنه صاحبان فکر و اراده و قدرت نتوانست به اهداف خود برسند.و یقینا  دود این لج بازیها به چشم مردم همیشه مطلوم کردکوی می رود ان شالله غرض های شخصی و احساسی حل شود و اعضای جوان شورای شهر کمی سر فکر آیند و به جای احساس از عقل استفاده کنند و نشود ماجرای شورای گذشته مجددا سناریوی آن تکررشود و بقیه ماجراهای که گذشت.

ضمن آنکه  رسانه های شهر و مردم کردکوی بیدارند تا در حمایت از حقوق حقه  مردم شریف کردکوی پای کار باشند تا دست کسانی را رو کنندکه نمی خواهند وحدت و همدلی وفاق در شهر ایجاد شود.

و یقینا افراد تمامیت خواه  بدانند اصحاب رسانه چشم بیدار و زبان گویای مردمند. و جاهای که لازم باشد برابر قانون و همکاری مردم دست ها را رومی کند.

ان شالله که با گذر زمان شاهد تحولات مثبت باشیم و مردم ما هنوز هم امیدوارند. و نگذاریم این امید به یاس تبدیل شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

دیدگاه